- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
La SAGIL
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Dnia 11 grudnia została dostarczona przez pocztę polską zwrot na adres sklepu La Sagil. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnego kontaktu z daną firmą. Jeżeli minie 14 dni,a sprawa zwrotu towaru nie zostanie zweryfikowana sprawa trafia na policję.(czytaj więcej)
Dnia 12 grudnia 2024 r została nadana przeze mnie przesyłka ze zwrotem towaru. 16 grudnia została odebrana przez La Sagil, co potwierdzone zostałem przez firmę że przesyłka otrzymała status zwrotu. Do dziś nie mam zwrotu środków za wysłany towar który okazal się za mały. Został napisany meil do firmy oraz wiadomość z informacją że czekam na zwrot pieniędzy.Telefonu nikt nie odbiera. (czytaj więcej)
Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar. Zamówiłam 3 rzeczy, które jednak nie pasowały więc odesłałam. Dostałam powiadomienie mailem, że przyjętoo na dział zwrotów i cisza. Firma nie reaguje na zapytania kiedy zwrócą pieniądze. Kwota zwrotu to 243,60 zł. Oddajcie moje pieniadze!!!(czytaj więcej)
Zamówiłam dwie pary legginsów, jedne przyszły w złym rozmiarze, zwróciłam paczkę 28.11. Piszę, dzwonię, pytam i nic, a Pańcia codziennie aktywna w sieci, dodająca milion postów. (czytaj więcej)
Zwrot zamówienia dotarł do sklepu 24.06.2024. Kwota zwrotu to 273 zł. Wysyłam maile, wiadomości - brak odpowiedzi. (czytaj więcej)
Sprzedający nie wysłał opłaconego zamówienia. Nie odpowiada na maile ,na mesenger także, na Facebooku zostalam zablokowana jak pod postami wpisywałam swoją sytacje co do zamówienia, infolinia nie działa. Brak kontaktu .(czytaj więcej)
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone niżej zakupy 1 Trzy częściowy komplet sweterkowy MIRDAN | top na ramiączkach | carmel | one size | rozpinany sweter 1 129,00 zł 2 Trzy częściowy komplet sweterkowy MIRDAN | top na ramiączkach | ecru | one size | rozpinany sweter 132,00 zł(czytaj więcej)
Zamówiłam dres, który przyszedł dziurawy i zupełnie nie taki jak zamawiałam, inny rozmiarowo i wizualnie tzn. zamawiany przeze mnie dres, a właściwie jego spodnie były wiązane, a te nie dość że przyszły dziurawe to zupełnie bez wiązania, do tego jakieś wielkie, bluza od dresu też była wielka i zupełnie innego fasonu, niż zamawiałam. Odesłałam dres wcześniej pisząc w tej sprawie maila z reklamacją do La Sagil, stwierdzili żebym zwróciła towar, zrobiłam tak chcąc otrzymać prawidłowy bez wad dres, a teraz ani nie odbierają telefonu ani nie odpisują na maile. Jestem mega zawiedziona, bo kiedyś już coś zamawiałam od nich i wszystko było ok, a teraz takie traktowanie klienta. Dramat. (czytaj więcej)
7.11 sklep dostał zwróconą przeze mnie paczkę. Do dziś 03.13 . Nie dostałam zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji...(czytaj więcej)
W dniu 26.10 na stronie La Sagil kupiłam sukienkę długą z kapturem za kwotę 103,35 + koszty wysyłki razem 120,34 zł. Sukienka dotarła, towar zgodny opisem, bardzo ładna, bardzo dobry materiał gatunkowo. Jednak na mnie o wiele za duża. Dokonałam zwrotu przez paczkomat i w dniu 07.11 dostałam maila ze sklepu że przyjęto moje zamówienie na dział zwrotów. Czekałam ponad tydzień i po tym czasie zapytałam mailowo kiedy otrzymam zwrot, żadnej odpowiedzi. Po kilku dniach zapytałam ponownie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy za towar. (czytaj więcej)