2025-04-03 godz: 14:10
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot

Temat: Problem z zamówieniem i zwrotem – Sportamore Dzień dobry, 14 marca złożyłam zamówienie na stronie Sportamore. Dostawa trwała prawie trzy tygodnie – paczkę otrzymałam dopiero 2 kwietnia. Po otwarciu zobaczyłam uszkodzone pudełko od butów oraz same buty, bez żadnych dodatkowych dokumentów. Niestety, w przesyłce nie było ani paragonu, ani formularza zwrotowego. Od dwóch dni próbuję skontaktować się z tą firmą mailowo, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam, że zostałam oszukana, ponieważ buty znacznie różnią się od tych przedstawionych na zdjęciach, a dodatkowo zostały opisane jako oryginalne, choć w rzeczywistości oryginałem nie są. Bardzo proszę o pomoc i informację, jakie kroki powinnam podjąć w tej sytuacji. Chciałabym dokonać zwrotu, jednak bez paragonu i formularza jest to utrudnione. Obawiam się, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 14 dni, nie będę miała już możliwości dokonania zwrotu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]