- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
storamore.pl
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
4 października 2024 roku zamówiłam buty i od razu opłaciłam zamówienie. 23 października buty do mnie dotarły. Niestety buty mi nie pasują i chciałam dokonać zwrotu na stronie firmy jest napisane że aby zwrócić produkt należy skontaktować się mailowo aby otrzymać adres do zwrotu. Nie ma innego kontaktu z firmą , napisałam 3 maile z prośbą o adres i do tej pory nie otrzymałam takiej informacji a na zwrot jest 14 dni. 28 października pisałam dwa maile , 30 października kolejnego i do tej pory jest zero odpowiedzi.(czytaj więcej)
6 stycznia 2024 r. kupiłam w firmie buty NB 550. W październiku okazało się, że podeszwa w jednym bucie pękła, co skutkuje wlewaniem się do buta wody. Dwukrotnie wysyłałam do firmy maile w sprawie reklamacji, ale oczywiście nie uzyskałam odpowiedzi. Chciałabym skorzystać z prawa konsumenta do zwrotu reklamacyjnego.(czytaj więcej)
Dnia 8 października 2024 zamówiłam buty damskie UGG Tazz Chestnut Brązowe. Towar otrzymałam 23 października. Obszycie dookoła buta uniemożliwia chodzenie w nim, powoduje ból i dyskomfort, nawet przy założeniu skarpetkinlub tylko włożeniu buta.Kilkukrotny kontakt email został zignorowany. Pomimo tego że zaznaczone zostało iż w przypadku zwrotu towaru należy kontaktować się ze sklepem w celu uzyskania adresu do wysyłki. Oczekuję możliwości zwrotu towaru i zwrotu kosztów w kwocie 369 zł.(czytaj więcej)
Zakupiłam buty, mi nie pasują, chce zwrócić. Jest brak odpowiedzi że strony sklepu Były wysłane 3 maili, które zostały bez odpowiedzi Potrzebuje adres, na który mam wysłać nie pasujący mi towar (czytaj więcej)
Chciałam zwrócić jedną parę butów gdyż okazały się za duże a drugie były dobre. Firma nie odpowiada na email nie mam numeru telefonu. Chciałam zgłosić sprawę na policję gdyż sporo osób ma z tą firmą problem. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc(czytaj więcej)
Zakupiłam w tym sklepie buty Nike dla syna. Cena 299.00 PLN. Rozmiar okazał się za mały, więc jeszcze tego samego dnia, w którym otrzymałam przesyłkę - 17.09.2024 dokonałam jej zwrotu o ile można to tak nazwać i zakupiłam buty w większym rozmiarze. Z uwagi na to, że sklep wysyła zamówienia z różnych magazynów prosi o kontakt w celu podania adresu do zwrotu produktu na podstawie zamówienia (po wygenerowaniu i przesłaniu formularza zwrotnego). Problem polega na tym, że sklep nie odpowiada na wiadomości. Wysłałam ich kilka z prośbą o adres zwrotny i do dzisiaj nie ma żadnej odpowiedzi - 25.09.2024. Czytając opinie na internecie mam świadomość, że nie otrzymam tego adresu. (czytaj więcej)
Witam kupiłem buty nike jordan, w dniu 04.10.2023 i w tym dniu zapłaciłem przelewem.Buty otrzymałem po około 24 dniach od chwili zapłaty. Buty się rozwarstwiły po 4miesiącach,myśle ze sa nieorginalne.Około miesiąc temu pisałem reklamacje w tej sprawie na SKLEP@STORAMORE.PL już3razy i brak kontaktu z ich strony i pytałem ich jak rozwiążemy tą reklamację.Po braku odpowiedzi do 14dnia odstąpiłem od umowy kupna i zarządałem zwroty pieniędzy Wysłałem im potwierdzenie płatności i zdjęcie butów na emaila.Nadal brak kontaktu(czytaj więcej)