- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
storamore.pl
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Temat: Problem z zamówieniem i zwrotem – Sportamore Dzień dobry, 14 marca złożyłam zamówienie na stronie Sportamore. Dostawa trwała prawie trzy tygodnie – paczkę otrzymałam dopiero 2 kwietnia. Po otwarciu zobaczyłam uszkodzone pudełko od butów oraz same buty, bez żadnych dodatkowych dokumentów. Niestety, w przesyłce nie było ani paragonu, ani formularza zwrotowego. Od dwóch dni próbuję skontaktować się z tą firmą mailowo, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam, że zostałam oszukana, ponieważ buty znacznie różnią się od tych przedstawionych na zdjęciach, a dodatkowo zostały opisane jako oryginalne, choć w rzeczywistości oryginałem nie są. Bardzo proszę o pomoc i informację, jakie kroki powinnam podjąć w tej sytuacji. Chciałabym dokonać zwrotu, jednak bez paragonu i formularza jest to utrudnione. Obawiam się, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 14 dni, nie będę miała już możliwości dokonania zwrotu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
Kilka tygodni temu złożyłam zamówienie na buty w sklepie internetowym Storamore. Płatność została dokonana za pomocą BLIK-a i pieniądze zostały zaksięgowane. Po dokonaniu transakcji otrzymałam mailowe potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane i że oczekuje na wysyłkę przez kuriera. Od tego momentu kontakt ze sklepem stał się utrudniony – przestali odpowiadać na moje wiadomości e-mail. Na aplikacji InPost nie ma żadnej aktualizacji dotyczącej nadania paczki, a butów do dziś nie otrzymałam. Z uwagi na brak dostawy, brak odpowiedzi ze strony sklepu i brak możliwości śledzenia przesyłki, uważam, że sklep nie wywiązał się z umowy i domagam się zwrotu pieniędzy lub natychmiastowej wysyłki zamówienia.(czytaj więcej)
Sprzedający wysyła podróby butów nie informując o tym, [słowo usunięte przez moderatora] nie odpowiada na emaile… na stronie brak opcji anulacji zamówienia, gdy napisałam maila że chce anulować, odmówiono mi, aby dokonać zwortu każą pisać do nich maile na które nie odpowiadają… specjalnie nie podają adresu do zwrotu… chce zwrócić to badziewie i odzyskać pieniądze….(czytaj więcej)
Zamówiłam buty, niestety okazały się niewłaściwym zakupem, chcę zwrócić towar, aby to zrobić trzeba napisać maila aby dostać adres do zwrotu, tak zrobiłam, pisałam kilka razy o adres, sprzedawca nie chce mi go podać, mam prawo zwrócić nietrafiony przedmiot, sprzedawca mi to utrudnia. Chcę móc normalnie zwrócić te buty i odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)
Zakupiłam buty, lecz okazały się inne niż na zdjęciu i nie odpowiedni rozmiar, chciałam skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając e-maile i próbując się dodzwonić przez znaleziony nr na jednej z opinią innych klientów niestety numer już nie istnieje a sprzedawca nie odpisuje na e-maile. Wysłałam list polecony z formularzem zwrotu i prośba o kontakt oraz dane adresowe do odesłania butów oraz zwrot kosztów butów 299.00 zł dla mnie to duża kwota. Kontakt próbowałam podjąć z nimi już w tym samym dniu w którym otrzymałam buty a jutro mija dwa tygodnie od ich dostarczenia a kontaktu nadal brak. Bardzo proszę o pomoc, chce odesłać te buty i odzyskać pieniądze (czytaj więcej)
szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore, produkt okazał się nie być oryginalny, na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie. Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?(czytaj więcej)
Dnia 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia wraz ze zdjęciami i do dzisiaj nie mam odpowiedzi.(czytaj więcej)
w dniu 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia oraz zdjęcia z wadami butów, do dzisiaj nikt nie odpowiedział na problem. Proszę o interwencję w tej sprawie(czytaj więcej)
Dnia 5 grudnia 2024r. zgłosiłam reklamację na rozklejające się buty. Do zgłoszenia załączona została dokumentacja zdjęciowa. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnego odzewu ze strony sklepu jakie jest ich stanowisko. Czy i gdzie odesłać buty , czy zostaną naprawione , wymienione czy może zwrot gotówki.(czytaj więcej)
Dnia 28.10.2024 dokonałam zakupu śniegowców UGG za 299 zł w sklepie internetowym Storamore po długim oczekiwaniu tj. 29.11.2024 otrzymałam zamówienie okazało się, że buty spadają mi ze stóp. Napisałam do firmy Storamore maila z prośbą o adres wysłania zwrotu nie otrzymałam odpowiedzi. Znalazłam adres na ich stronie tj. Aleje Jana Pawła II 27, Warszawa, mając prawo do 14 dniowego zwrotu, dokonałam go na podane dane adresowe firmy. Na własny kosz wysłałam zwrot po czym otrzymałam informację od In Postu, że przesyłka nie została odebrana i do mnie wraca . Proszę o pomoc nie wiem co dalej robić. (czytaj więcej)