- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

storamore.pl

Buty po miesiącu użytkowania sa rozklejone od wrzesnia.zglaszam.reklamacje mailowo jak i przez link bez odzewu(czytaj więcej)
Po dwóch miesiącach buty rozkleiły się ,podeszwa,wysyłane emajle do sklepu bez skutku zero odzewu.(czytaj więcej)
Brak możliwości zwrotu zamówienia (buty). W mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia znajduje się załącznik "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy", ale jest uszkodzony i nie można go otworzyć. Według informacji znajdujących się na stronie sprzedawcy w przypadku zwrotu powinno zostać wypełnione to oświadczenie. Brak informacji na jaki adres wysłać zwracany produkt. Od 27 września (tydzień) nikt nie odpowiada na maila wysłanego na adres sklep@storamore.pl A na wysyłkę zwrotu jest 14 dni.(czytaj więcej)
Dostarczony produkt (buty Nike) nie jest oryginalny. Nie mam możliwości zwrotu, brak danych do przesłania towaru, formularz zwrotu dołączony do maila potwierdzającego zamówienie nie otwiera się- plik uszkodzony. Sklep nie odpowiada. Oczekuję wskazania metod zwrotu i zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Sprawa dotyczy zakupu na odległość obuwia (w sklepie internetowym). Towar chciałbym zwrócić z uwagi na zły rozmiar, ale: - nie mam adresu do zwrotu (sprzedawca nie odpowiada na e-maile z zgłoszeniem zwrotu), otrzymałem przed dostawą formularz odstapienia, ale plik nie otwiera się, - nie otrzymalem dowodu zakupu - początkowo chciałem towar wymienić na inny rozmiar, ale po informacjach znalezionych w sieci nie zamierzam mieć nic wspólnego z tym sprzedawcą (permanentny brak kontaktu z kupującymi, unikanie kontaktu z kupującymi, brak adresu do zwrotu, oczekiwanie na minięcie 14 dniowego terminu zwrotu, przedłużone dostawy - prawdopodobnie z chin o których brak informacji) Oczekiwania: zwrot pieniędzy(czytaj więcej)
Zamówiłem buty ze sklepu storamore.pl. Przyszły za duże i wątpliwej jakości. Brak kontaktu ze sklepem. Nie ma podanego adresu do zwrotów.(czytaj więcej)
Temat: Problem z zamówieniem i zwrotem – Sportamore Dzień dobry, 14 marca złożyłam zamówienie na stronie Sportamore. Dostawa trwała prawie trzy tygodnie – paczkę otrzymałam dopiero 2 kwietnia. Po otwarciu zobaczyłam uszkodzone pudełko od butów oraz same buty, bez żadnych dodatkowych dokumentów. Niestety, w przesyłce nie było ani paragonu, ani formularza zwrotowego. Od dwóch dni próbuję skontaktować się z tą firmą mailowo, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam, że zostałam oszukana, ponieważ buty znacznie różnią się od tych przedstawionych na zdjęciach, a dodatkowo zostały opisane jako oryginalne, choć w rzeczywistości oryginałem nie są. Bardzo proszę o pomoc i informację, jakie kroki powinnam podjąć w tej sytuacji. Chciałabym dokonać zwrotu, jednak bez paragonu i formularza jest to utrudnione. Obawiam się, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 14 dni, nie będę miała już możliwości dokonania zwrotu. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
Kilka tygodni temu złożyłam zamówienie na buty w sklepie internetowym Storamore. Płatność została dokonana za pomocą BLIK-a i pieniądze zostały zaksięgowane. Po dokonaniu transakcji otrzymałam mailowe potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane i że oczekuje na wysyłkę przez kuriera. Od tego momentu kontakt ze sklepem stał się utrudniony – przestali odpowiadać na moje wiadomości e-mail. Na aplikacji InPost nie ma żadnej aktualizacji dotyczącej nadania paczki, a butów do dziś nie otrzymałam. Z uwagi na brak dostawy, brak odpowiedzi ze strony sklepu i brak możliwości śledzenia przesyłki, uważam, że sklep nie wywiązał się z umowy i domagam się zwrotu pieniędzy lub natychmiastowej wysyłki zamówienia.(czytaj więcej)
Sprzedający wysyła podróby butów nie informując o tym, [słowo usunięte przez moderatora] nie odpowiada na emaile… na stronie brak opcji anulacji zamówienia, gdy napisałam maila że chce anulować, odmówiono mi, aby dokonać zwortu każą pisać do nich maile na które nie odpowiadają… specjalnie nie podają adresu do zwrotu… chce zwrócić to badziewie i odzyskać pieniądze….(czytaj więcej)
Zamówiłam buty, niestety okazały się niewłaściwym zakupem, chcę zwrócić towar, aby to zrobić trzeba napisać maila aby dostać adres do zwrotu, tak zrobiłam, pisałam kilka razy o adres, sprzedawca nie chce mi go podać, mam prawo zwrócić nietrafiony przedmiot, sprzedawca mi to utrudnia. Chcę móc normalnie zwrócić te buty i odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)