2025-03-27 godz: 19:48
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu srodków za niedostępny produkt

Brak zwrotu srodków za anulowane zamówienie z powodu niedostępnych produktów W dniu 5 września 2024 dokonałem zakupu w sklepie Inteligentnydom.co sp. z o.o. Wysyłka produktów nie została zrealizowana w terminie. Dnia 10 oraz 11 września wysłałem email z zapytaniem o termin dostawy. 12 września otrzymałem odpowiedź o wydłużeniu realizacji zamówienia do 16 -18 września. Do dnia 19 września nie nastąpiła wysyłka towaru, dlatego 19 września wysłałem email z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Dnia 20 września dostałem odpowiedź z prośbą za zainstniałą sytuację oraz z prośbą o przesłaniem numeru konta do zwrotu oraz informacją o terminie zwrotu środków do 14 dni. Tego samego dnia przesłałem numer konta do zwrotu. Do dnia dziejszego 27 marca 2025 nie otrzymałem ani zwrotu, ani towaru. Sklep nie odbiera telefonu oraz zignorował wszystkie maile z przypomnieniem. Domagam się natychmiastowego zwrotu środków.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]