2025-03-05 godz: 10:15
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwe wysłanie produktu, brak kontaktu ze zwr

Szanowni Państwo, Zwracam się do Państwa z ogromnym rozczarowaniem i smutkiem, ponieważ mimo moich wielokrotnych prób kontaktu, nadal nie mogę rozwiązać sprawy dotyczącej zwrotu zamówienia. Zamówiłam na Państwa stronie internetowej zabawkę Kamper LOL – dużą, niebieską zabawkę, a otrzymałam zupełnie inny produkt: mały różowy samochód z drobnymi elementami. W związku z tym natychmiast skontaktowałam się z Państwem drogą mailową, prosząc o zwrot towaru oraz zwrot należności. Otrzymałam odpowiedź, w której wskazano mi adres do kontaktu z działem reklamacji. Dział reklamacji wskazał adres do wysyłki, jednakże podany adres jest niepełny, co uniemożliwia mi odesłanie produktu. Ponadto, pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które miały na celu uzyskanie pełnych informacji do zwrotu towaru. Zostałam również odesłana do działu reklamacji, z którym nie udało mi się nawiązać kontaktu, co jeszcze bardziej potęguje moje frustracje.


Wiadomości [3]

2025-03-05 godz: 10:55
Od
Konsumersi.pl

Dzień dobry. Prosimy o precyzyjne sformułowanie oczekiwania od firmy w tej sprawie. Czego Pani oczekuje?

2025-03-05 godz: 11:28
Od
E.K.

Przede wszystkim o kontakt, którego brak oraz o pełne dane do zwrotu przesyłki oraz zwrot pieniedzy na konto

2025-03-05 godz: 11:57
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, wszelkie informacje otrzymała Pani w wiadomości prywatnej ( mailowej ).


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]