- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 27.01.2025 r zamówiłam 3 komplety dresowe. Zamówienie dotarło do mnie kompletne, ale ze względu na nietrafiony rozmiar podjęłam decyzję o zwrocie towaru. Dnia 05.02.2025r. dostałam informację od firmy Stone Skirts o przyjęciu zwrotu. W regulaminie firmy czas na zwrot środków na konto wynosi 14 dni. Termin upłynął 19.02.2025r., a do tej poru nie otrzymałam zwrotu środków. Napisałam łącznie 3 maile do z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Jednak w każdym mailu zapewniano mnie, że zwrot środków niedługo nastąpi. W ostatnim mailu, w którym poprosiłam o podanie konkretnej daty wysłania zwrotu środków poinformowano mnie, że zwrot nastąpi do końca tygodnia. Niestety zwrotu jak nie było tak nie ma. Kwota zwróconych towarów to 858,50 zł. Mam nadzieję, że uda się odzyskać pieniądze. Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu zaległych środków na konto oraz wyjaśnienia przez nich zaistniałej sytuacji. Takie traktowanie klienta jest niedorzeczne. Jeśli firma nie potrafi zwrócić środków to powinna usunąć taką opcję z regulaminu. Wiem, że nie jestem jedyną osobą, którą to spotkało.