- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
28.01.2025 roku dokonałam zakupu kompletu dresowego na stronie stoneskirts. Za który zapłaciłam przelewem: 295,49 zł wraz z przesyłką. 29.01.2025 roku otrzymałam maila z fakturą za zamówienie, oraz informację o wysyłce towaru. Towar otrzymałam, przymierzyłam tylko bluzę, rozmiar Xs/S a śmiało wypadał XL, w związku z czym zwróciłam towar za pośrednictwem kurier, na własny koszt. Dnia 03.02.2025 roku otrzymałam maila z informacją, że mój zwrot został przyjęty oraz przewidywany zwrot kosztów wynosi 279,50 zł ( mimo iż przy zwrocie całego zamówienia należy się zwrot również kosztów wysyłki 15,99 postanowiłam że nie będę tego dociekać). Do dnia 24.02.2025 roku mimo upłynięcia 14 dni na zwrot pieniędzy zgodnie z prawem pieniędzy nie miałam na koncie w związku z czym napisałam maila. W mailu otrzymałam przeprosiny oraz wyjaśnienia że mają dużą ilość zwrotów przez co przetwarzanie jest wydłużone i proszą o cierpliwość. Niestety wywiązywanie się z praw należy do ich obowiązku więc postanowiłam wystosować kolejnego maila z informacją że jest to niezgodne z prawem oraz że czekam na zwrot pieniędzy 3 dni robocze, na co w odpowiedzi otrzymałam: „ Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts” Koniec tygodnia za Nami a pieniędzy w dalszym ciągu nie ma. Wystosowałam kolejne pismo oraz informację że w przypadku braku zwrotu podejmę inne kroki prawne do odzyskania swoich pieniędzy. Natrafiłam na grupę z bardzo złymi opiniami na temat przetwarzania zwrotów przez ten sklep internetowy w związku z czym nie czekając postanowiłam poszukać pomocy tutaj. Oczekuję od firmy zwrotu MOICH pieniędzy to wszystko. A i przestrzeganiem innych ludzi przed tą firmą zajmę się we własnym zakresie. Firma a także ich pracownicy są zwykłymi[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]