2025-02-19 godz: 10:44
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

brak skutecznych działań działu reklamacji

w dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła. Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]