2025-02-14 godz: 13:12
Od
avatar-urlE.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków na konto

Dzień dobry, Dokonałam zwrotu zakupionego zestawu dresowego w kwocie 414.30 zł. 23.01 wysłałam meila z zapytanie kiedy zostaną rozliczone środki ze zwrotu. Dostałam informację od Pana [dane usunięte przez moderatora], że na zwrot mają 14 dni. 30 stycznia otrzymałam wiadomość „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Zwrot został zlecony 25 stycznia, proszę o sprawdzenie konta bankowego, z którego zostało składane zamówienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts „ Niestety środków na koncie nie było. Poprosiłam o potwierdzenie przelewu. Na to Pan mi odpisał „ Na stornie PayPo przeczytałem, że zwrot może iść do nawet 5 dni roboczych, więc prosiłbym poczekać do następnego tygodnia i dać znać jak sytuacja wygląda. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Ponownie poinformowałam Pana , że nie mam rozliczonego zakupy z psy po i muszę płacić już zakup z własnych środków. Dostałam odpowiedz 5 lutego „ Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. „ wraz z prośbą o prośbę numerku rachunku bankowego. Podałam swoje dane i rachunek do zwrotu. Otrzymałam meila 7 lutego „ Super, dziękuję bardzo. Przekazałem informację do działu księgowego. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Po czym środki nie wróciły do dzisiaj na konto. 10 lutego dostałam znów meila w odpowiedzi „ Dzień dobry, Zwrot zostanie dzisiaj zrealizowany, przepraszam najmocniej za opóźnienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Więc znów zapytałam gdzie są moje środki i ponownie dostałam meila dnia 13.02 „ Dzień dobry, W systemie widzę, że zwrot został wykonany 25.01. Prosiłbym o sprawdzenie czy pieniądze do Pani dotarły. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Niestety do dzisiaj 14.02 nie mam ani przelewu ani środków na koncie. Bardzo proszę o pomoc gdyż z tą firmą nie ma kontaktu telefonicznego.


Wiadomości [1]

2025-02-14 godz: 21:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]