- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, Dokonałam zwrotu zakupionego zestawu dresowego w kwocie 414.30 zł. 23.01 wysłałam meila z zapytanie kiedy zostaną rozliczone środki ze zwrotu. Dostałam informację od Pana [dane usunięte przez moderatora], że na zwrot mają 14 dni. 30 stycznia otrzymałam wiadomość „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Zwrot został zlecony 25 stycznia, proszę o sprawdzenie konta bankowego, z którego zostało składane zamówienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts „ Niestety środków na koncie nie było. Poprosiłam o potwierdzenie przelewu. Na to Pan mi odpisał „ Na stornie PayPo przeczytałem, że zwrot może iść do nawet 5 dni roboczych, więc prosiłbym poczekać do następnego tygodnia i dać znać jak sytuacja wygląda. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Ponownie poinformowałam Pana , że nie mam rozliczonego zakupy z psy po i muszę płacić już zakup z własnych środków. Dostałam odpowiedz 5 lutego „ Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. „ wraz z prośbą o prośbę numerku rachunku bankowego. Podałam swoje dane i rachunek do zwrotu. Otrzymałam meila 7 lutego „ Super, dziękuję bardzo. Przekazałem informację do działu księgowego. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Po czym środki nie wróciły do dzisiaj na konto. 10 lutego dostałam znów meila w odpowiedzi „ Dzień dobry, Zwrot zostanie dzisiaj zrealizowany, przepraszam najmocniej za opóźnienie. ;) Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Więc znów zapytałam gdzie są moje środki i ponownie dostałam meila dnia 13.02 „ Dzień dobry, W systemie widzę, że zwrot został wykonany 25.01. Prosiłbym o sprawdzenie czy pieniądze do Pani dotarły. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ” Niestety do dzisiaj 14.02 nie mam ani przelewu ani środków na koncie. Bardzo proszę o pomoc gdyż z tą firmą nie ma kontaktu telefonicznego.