- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 18.11.2024 zamówiony został dres Lisa Kakao. Firma opóźniła się z wysyłką zamówienia - wysłane zostało 13.12.2024, tego samego dnia otrzymałam fakturę do zamówienia Faktura VAT nr 4133/12/2024. Dnia 30-12-2024 przesyłka zwrotna dotarła na adres sklepu. Zgodnie z regulaminem zwrot powinien zostać wykonany w przeciągu 14 dni kalendarzowych,tj.14 stycznia 2025. Po upływie terminu skontaktowałam się mailowo ze sklepem, który stwierdził, że zwrot towaru został zarejestrowany 08.01.2025 i od tego terminu zostanie zrealizowany zwrot środków. Dnia 23.01.2025 mailowo powiadomiłam sklep o przekroczonym terminie. W dniu kolejnym otrzymałam następującego maila od firmy "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.". Po przekroczeniu powyższego terminu (tj. 4.02.2025) wysłane zostało kolejne mailowe przypomnienie na które otrzymałam następującą odpowiedź zwrotną " Dzień dobry, Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. Prosimy o przesłanie następujących danych w odpowiedzi na tę wiadomość: - Imię i nazwisko właściciela rachunku - Numer konta bankowego Dziękujemy za wyrozumiałość.". W odpowiedzi został wysłany numer konta, oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Dnia 9.02.2025 powiadomiłam sklep o braku środków wraz z informacją, że jeśli zwrot nie zostanie dokonany sytuacja zostanie zgłoszona do Uokik. Firma obiecała przelew 10.02.2025. Niestety przelew do obecnej chwili nie dotarł na moje konto. Oczekuję zwrotu środków za dokonany zwrot tj 272,49 zł