- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
22 grudnia 2024 zamówiłem przenośny ekspres do kawy o wartości 550,97zł razem z przesyłką. Ekspres który mi przysłano nie był tym co zamawiałem ,dlatego z porozumieniem firmą dokonałem zwrotu w celu wymiany na prawidłowy ekspres. Po dokonaniu zwrotu ustaliłem z firmą ,że wogóle rezygnuje z zakupu i prosiłem o zwrot pieniędzy. Podałem w mailu do firmy wszystkie wymagane dane do zwrotu wysłałem kilka maili z tą wiadomością a firma nie odnosi się do mojej wiadomości w której podałem dane swoje do zwrotu tylko ciągle prosi o ponowne podanie tych danych i nie mogę się dogadać z firmą która ciągle prosi o to samo. Postępów w sprawie nie widać mimo ,że minął miesiąc. Tracę nadzieję ,że wogóle odzyskam pieniądze. Dodam ,że z firmą jest tylko kontakt mailowy bo nie mają podanego telefonu.