2025-02-06 godz: 19:48
Od
avatar-urlA.N.
Publiczna
Otwarta

Zwrot kosztów

Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów.


Wiadomości [17]

2025-02-07 godz: 08:29
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, niestety nie możemy anulować zamówienia ponieważ jest ono w drodze do Państwa. W ramach wynagrodzenia możemy zaproponować rekompensatę w wysokości 50zł oraz dodatkowo umieszczam link do śledzenia przesyłki: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=520000019331475034064572

2025-02-07 godz: 12:47
Od
A.N.

Niestety nie zgadzam sie na zaproponowane przez Państwa warunki. Ja zlozyłam zamówienie 17.01 z realizacją w 24h a Państwo przysyłają mi numer do śledzenia, który został przygotowany wczoraj 6.02. Tak więc oczekuję od Państwa pełnego zwrotu środków. Kolejne etapy kontaktu i rozwoju sprawy nadal zgłaszam na stronę Konsumersi a jeśli to nie przyniesie skutku to do Uokiku.

2025-02-07 godz: 12:53
Od
pilkomania.pl

Witam, niestety na obecnym etapie nie możemy anulować zamówienia ponieważ zostało ono wysłane z zagranicznego magazynu i powinno dotrzeć do 10 dni roboczych. Dlatego proponujemy Państwu rekompensatę za nieudogodnienia, oraz zawsze można zwrócić towar jeśli nie spełni Państwa oczekiwań.

2025-02-07 godz: 13:17
Od
A.N.

To nie są nieudogodnienia tylko jawne nie wywiązanie się z umowy. Według trackingu paczka jeszcze nie została wysłana a jedynie złożone zostało zamówienie na dany przedmiot i status jest ,,w przygotowaniu’’. Przypominam że przy zamawianym przedmiocie widnieje napis wysyłka w 24h. Zamówienie i opłacenie zamówienia zostało złożone 17.02 a Państwo 6.02 dopiero zamówili przedmiot. Wcześniej w emailu wysłali Państwo fałszywy numer do śledzenia paczki. Proszę o zwrot środków. Cały przebieg kontaktu z Państwem jak i przebieg przez Państwa realizacji zamówienie mam zamiar dogłębnie opisać.

2025-02-10 godz: 09:54
Od
pilkomania.pl

Witam, ponieważ przesyłki nie ma jeszcze w kraju, dlatego proponujemy rekompensatę a jeśli produkt nie spełni Państwa oczekiwań można go odesłać do nas nawet do 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniżej umieszczam link z pełną drogą przesyłki: https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=520000019331475034064572&otherMailNoList=

2025-02-10 godz: 11:23
Od
A.N.

Nie wiem co jest dla Państwa nie jasne. Zamówiony produkt miał zostać wysłany w 24h od przyjęcia zamówienia. Zamówienie zostało opłacone 17.01. Państwo wysyłają mi tracking z którego jasno wynika, że produkt został wysłany (zamówiony przez Państwa u sprzedawcy według jednego tackingu 6 lutego a według drugiego trackingu 8 lutego. To nie jest 24 h wysyłka od czasu przyjęcia zamównienia.) W związku z tym że Państwo jawnie nie wywiązali się z umowy, domagam się zwrotu środków. 50 zł nie rekompensuje 20 dni w opóźnieniu w wysyłce przedmiotu. I nie są to nieudogodnienia z Państwa strony tylko brak wywiązania się z umowy.

2025-02-10 godz: 11:32
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie, lecz na obecnym etapie nie możemy anulować zamówienia. Dlatego proponujemy rekompensatę.

2025-02-10 godz: 11:49
Od
A.N.

Zaproponowana przez Państwa rekompensata to 25% wartości zamówienia i jest dla mnie nie do przyjęcia. Opóźnili Państwo wymagany termin wysyłki o 20 dni więc przedmiot po takim czasie jest już mi nie potrzebny o ile wgl on dotrze sądząc po opiniach na temat Państwa firmy. Jeśli nie zaproponują Państwo dogodnego dla mnie rozwiązania jestem smuszony zgłosić sprawę dalej.

2025-02-10 godz: 13:12
Od
pilkomania.pl

Witam, prosimy o propozycję z Państwa strony.

2025-02-10 godz: 13:16
Od
A.N.

Proszę o zwrot 100 zł, czyli przynajmniej ok. 50%

2025-02-11 godz: 09:31
Od
pilkomania.pl

Witam, możemy przystać na tą propozycję, w celu wykonania przelewy rekompensaty prosimy o podanie numeru konta.

2025-02-11 godz: 13:24
Od
A.N.

Alesandra Nowak 64 1140 2004 0000 3502 8137 6275 Zgłoszenie na stronie konsumersi zakończę po otrzymaniu przez Państwa przelewu.

2025-02-11 godz: 14:15
Od
pilkomania.pl

Witam, zwrot zostanie zlecony.

2025-02-13 godz: 16:04
Od
A.N.

Nadal, mimo zapewnień, nie otrzymałam żadnego przelewu.

2025-02-14 godz: 09:05
Od
pilkomania.pl

Witam, w wiadomości mailowej przekazaliśmy Państwu potwierdzenie przelewu.

2025-02-14 godz: 17:31
Od
A.N.

Rekompensata doszła. Czekam na zamówienie.

2025-02-17 godz: 10:09
Od
pilkomania.pl

Witam, według systemu śledzącego widzimy, że zamówienie zostało przekazane dzisiaj do doręczenia. Poniżej umieszczam link z informacją: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=520000019331475034064572


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]