- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów.
Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, niestety nie możemy anulować zamówienia ponieważ jest ono w drodze do Państwa. W ramach wynagrodzenia możemy zaproponować rekompensatę w wysokości 50zł oraz dodatkowo umieszczam link do śledzenia przesyłki: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=520000019331475034064572
Niestety nie zgadzam sie na zaproponowane przez Państwa warunki. Ja zlozyłam zamówienie 17.01 z realizacją w 24h a Państwo przysyłają mi numer do śledzenia, który został przygotowany wczoraj 6.02. Tak więc oczekuję od Państwa pełnego zwrotu środków. Kolejne etapy kontaktu i rozwoju sprawy nadal zgłaszam na stronę Konsumersi a jeśli to nie przyniesie skutku to do Uokiku.
Witam, niestety na obecnym etapie nie możemy anulować zamówienia ponieważ zostało ono wysłane z zagranicznego magazynu i powinno dotrzeć do 10 dni roboczych. Dlatego proponujemy Państwu rekompensatę za nieudogodnienia, oraz zawsze można zwrócić towar jeśli nie spełni Państwa oczekiwań.
To nie są nieudogodnienia tylko jawne nie wywiązanie się z umowy. Według trackingu paczka jeszcze nie została wysłana a jedynie złożone zostało zamówienie na dany przedmiot i status jest ,,w przygotowaniu’’. Przypominam że przy zamawianym przedmiocie widnieje napis wysyłka w 24h. Zamówienie i opłacenie zamówienia zostało złożone 17.02 a Państwo 6.02 dopiero zamówili przedmiot. Wcześniej w emailu wysłali Państwo fałszywy numer do śledzenia paczki. Proszę o zwrot środków. Cały przebieg kontaktu z Państwem jak i przebieg przez Państwa realizacji zamówienie mam zamiar dogłębnie opisać.
Witam, ponieważ przesyłki nie ma jeszcze w kraju, dlatego proponujemy rekompensatę a jeśli produkt nie spełni Państwa oczekiwań można go odesłać do nas nawet do 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniżej umieszczam link z pełną drogą przesyłki: https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=520000019331475034064572&otherMailNoList=
Nie wiem co jest dla Państwa nie jasne. Zamówiony produkt miał zostać wysłany w 24h od przyjęcia zamówienia. Zamówienie zostało opłacone 17.01. Państwo wysyłają mi tracking z którego jasno wynika, że produkt został wysłany (zamówiony przez Państwa u sprzedawcy według jednego tackingu 6 lutego a według drugiego trackingu 8 lutego. To nie jest 24 h wysyłka od czasu przyjęcia zamównienia.) W związku z tym że Państwo jawnie nie wywiązali się z umowy, domagam się zwrotu środków. 50 zł nie rekompensuje 20 dni w opóźnieniu w wysyłce przedmiotu. I nie są to nieudogodnienia z Państwa strony tylko brak wywiązania się z umowy.
Witam, najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie, lecz na obecnym etapie nie możemy anulować zamówienia. Dlatego proponujemy rekompensatę.
Zaproponowana przez Państwa rekompensata to 25% wartości zamówienia i jest dla mnie nie do przyjęcia. Opóźnili Państwo wymagany termin wysyłki o 20 dni więc przedmiot po takim czasie jest już mi nie potrzebny o ile wgl on dotrze sądząc po opiniach na temat Państwa firmy. Jeśli nie zaproponują Państwo dogodnego dla mnie rozwiązania jestem smuszony zgłosić sprawę dalej.
Witam, prosimy o propozycję z Państwa strony.
Proszę o zwrot 100 zł, czyli przynajmniej ok. 50%
Witam, możemy przystać na tą propozycję, w celu wykonania przelewy rekompensaty prosimy o podanie numeru konta.
Alesandra Nowak 64 1140 2004 0000 3502 8137 6275 Zgłoszenie na stronie konsumersi zakończę po otrzymaniu przez Państwa przelewu.
Witam, zwrot zostanie zlecony.
Nadal, mimo zapewnień, nie otrzymałam żadnego przelewu.
Witam, w wiadomości mailowej przekazaliśmy Państwu potwierdzenie przelewu.
Rekompensata doszła. Czekam na zamówienie.
Witam, według systemu śledzącego widzimy, że zamówienie zostało przekazane dzisiaj do doręczenia. Poniżej umieszczam link z informacją: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=520000019331475034064572