- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, 02.01.25r. online kupiłam generator pary, po czym 03.01.25 odesłałam do firmy ich produkt, 03.01.25r. zadzwoniłam na infolinię, odstąpiłam od umowy i czekałam na zwrot pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałam!! Opis całego zamówienia Po pierwsze generator pary przyszedł do mnie 02.01.2025 r. Urządzenie było tylko zapakowane w oryginalne opakowanie i niczym nie zabezpieczone np. dodatkowym kartonem czy folią, dlatego pudełko było przybrudzone i lekko pozaginane. Po odpakowaniu sprzętu jego stan był dobry. Po otworzeniu towaru w celu sprawdzenia jego stanu jak i sprawności do urządzenia została wlana woda. Po włączeniu generatora do prądu para nie buchała z żelazka. W tym samym dniu dzwoniłam na infolinię i zgłosiłam wadę urządzenia - w tym że jest niezdatne do użytku, gdyż nie spełnia podstawowych funkcji tj. prasowanie. Pani prosiła żebym wypełniła formularz reklamacyjny. W tym miejscu należy zaznaczyć iż urządzenie nie było używane, jedynie zostało odpakowane w celu sprawdzenie jego stanu - w tym momencie została od razu wykryta wadliwość towaru. 03.01.25 r zadzwoniłam ponownie na infolinię firmy i zgłosiłam całkowite odstąpienie od umowy. W tym dniu również generator został odesłany do firmy, zapakowany oryginalnie i odpowiednio zabezpieczony. Mimo zgłoszenia faktu odstąpienia od umowy tj. zwrócenia towaru firma poczytuje moje oświadczenie wbrew moje woli i dokonuje naprawy towaru ( dostałam informację że sprzęt trafił do serwisu ). 10.01.25 r otrzymałam informację że sprzęt z serwisu został ponownie do mnie odesłany. Znowu zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, że ja już zgłaszam odstąpienia od umowy!! Potem 21.01.25r. znowu mi firma wysyła ten towar. Za każdym razem odmawiałam u kuriera odbioru sprzętu, znowu dzwoniłam na infolinię i tak 3 razy. 04.02.25r. napisała do mnie firma, że potrąci mi 10% wartości sprzętu za uszkodzenia (drobne rysy) i wlania wody, bo to obniżyło wartość ich sprzętu. Ponownie zaznaczam iż w niniejszej sprawie pomijając fakt niezdarności towaru, nie był on używany . Towar był nowy, nie nosił wad użytkowania i został zgodnie z Firmy zaleceniami spakowany i odesłany. Po miesiącu czasu nie mogąc doprosić się zwrotu pieniędzy zostałam jeszcze obciążona za coś czego nie zrobiłam!!! Moje roszczenia: to zwrot pieniędzy w 100% [dane usunięte przez moderatora]