- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
13.01 zamówiłam buty dziecięce. Miało to być wysłane za pomocą Poczty Polskiej. Przesłali zły nr przesyłki do śledzenia. Poprosiłam o poprawny. Nikt nie informował że przesyłka będzie z Chin. Czekałam na buty 9 dni. Zamówiłam 20 rozmiar, otrzymałam 22 rozmiar. Prosiłam żeby zabrali buty bo too zupełnie nie to co zamawiałam. Zaproponowali zostawić buty I zwrócić połowę ceny. Odmówiłam, to nie jest mój błąd, tylko Pilkomania.pl bo przesłali zły towar. Poprosiłam o zamówienie kuriera lub o podanie kodu do paczkomatu, nie jest mój błąd I nie muszę ponosić kosztów dostawy. Przestali odpisywać. Czekam aż zabiorą buty I zwrócą kasę.