2025-01-30 godz: 18:04
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Rozwiązana

Niewywiązanie się z usługi

Dzień dobry, chciałam wypowiedzieć umowę firmie, która świadczy mi światłowody, ponieważ od początku trwania umowy mój Internet nie działa. Pan przyszedł, podłączył modem i wyszedł bez sprawdzenia czy router WIFI działa. Jak się okazało nie działał. Zgłoszeń sprawy było kilka i za każdym razem bagatelizowano problem, wysyłając SMS, że sprawa zakończona i rozwiązana co mijało się z prawdą (08.01.25 - data zawarcia umowy). W ciągu tego okresu nie wysłano technika, który sprawdziłby co się dzieje ( informatyk, którego poprosiłam o pomoc, też nie rozwiązał problemu, a mimo to firma nie zrobiła nic z tym). Chciałam zerwać umowę w dn. 30.01.25, ale poinformowano mnie, że okres odstąpienia od umowy już minął i jeżeli zrezygnuje zapłacę karę ok 600 zł. Czy jest jakaś podstawa prawna, dzięki której będę mogła zrezygnować z usług za niewywiązanie się z umowy?


Wiadomości [2]

2025-01-30 godz: 22:55
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2025-01-31 godz: 08:47
Od
La SAGIL

Chyba pomyliła Pani firmy, Ponieważ nie mamy nic wspólnego ze światłowodami - jestesmy firma Odzieżowa a nie dostawca internetu


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]