- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, chciałam wypowiedzieć umowę firmie, która świadczy mi światłowody, ponieważ od początku trwania umowy mój Internet nie działa. Pan przyszedł, podłączył modem i wyszedł bez sprawdzenia czy router WIFI działa. Jak się okazało nie działał. Zgłoszeń sprawy było kilka i za każdym razem bagatelizowano problem, wysyłając SMS, że sprawa zakończona i rozwiązana co mijało się z prawdą (08.01.25 - data zawarcia umowy). W ciągu tego okresu nie wysłano technika, który sprawdziłby co się dzieje ( informatyk, którego poprosiłam o pomoc, też nie rozwiązał problemu, a mimo to firma nie zrobiła nic z tym). Chciałam zerwać umowę w dn. 30.01.25, ale poinformowano mnie, że okres odstąpienia od umowy już minął i jeżeli zrezygnuje zapłacę karę ok 600 zł. Czy jest jakaś podstawa prawna, dzięki której będę mogła zrezygnować z usług za niewywiązanie się z umowy?