- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Minęło podań 14 dni od dnia kiedy powinnam dostać zwrot za zakupy (1197zł). Gdy upomniałam się o zwrot dostałam takiego maila: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Nie przedstawili żadnych prawnych dokumentów pozwalających na opóźnienie zwrotu środków. Gdy. przypomniałam się o zwrocie środków na dzień przed 31.10 - w dzień kary obiecali zrobić zwrot środków napisali mi tak: Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora] , Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w następnym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts Brak kontaktu z firmą, na maile czeka się kilka dni lub tygodni. W internecie doszykałlam się, że już w 2023 roku robili takie akcje, jest dziesiątki kobiet, które nie dostały zwrotu za swoje zakupy w ogóle. Do tej pory przelew nie został zlecony choć prawo konsumenta został już złamane. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki wraz z rekompensatą procentową od ilości mojego zwrotu, ponieważ firma mogła w tym czasie dorobić się dodatkowej gotówki obracając moimi pieniędzmi. Z góry dziękuję za rozpatrzenie sytuacji. [dane usunięte przez moderatora]