2025-01-30 godz: 09:39
Od
avatar-urlD.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zamówionego towaru

10 stycznia złożyliśmy zamówienie na zabawkę dla dziecka. Minęło 20 dni nie mamy paczki nadal. Na maile ktoś odpisuje same bzdury jakby pisał to automat. Kontaktu telefonicznego brak. Podany przez nich numer przesyłki nie istnieje. Raz piszą, że wyślą link do śledzenia jak paczka będzie w Polsce, później, że paczka jest w sortowni, potem każą czekać znowu na link że w ciągu 7 dni wyślą, później że paczka jest w drodze ale jeszcze poza granicami Polski...totalne bzdury. Przesyłka warta jest prawie 180 zł. Więc albo natychmiast zwracają pieniądze albo chce dostać poprawny numer śledzenia mojej paczki i w końcu ją dostać.


Wiadomości [16]

2025-01-30 godz: 13:50
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Możemy dosłać Państwu w trybie pilnym lub wykonać zwrot środków na konto. Prosimy o odpowiedź.

2025-01-30 godz: 14:19
Od
D.S.

Proszę o zwrot pieniędzy na konto z którego była opłacona zabawka. Zwrot ma być w trybie pilnym, natychmiastowym czyli dzisiaj albo jutro najpóźniej.

2025-01-30 godz: 14:20
Od
D.S.

Sprawę zamknę jak środki pojawią się na koncie.

2025-01-31 godz: 09:22
Od
pilkomania.pl

Witam, rozumiemy, wobec tego prosimy o przekazanie numeru konta, na który mamy wykonać przelew zwrotny.

2025-01-31 godz: 09:57
Od
D.S.

Proszę o zwrot pieniędzy na konto z którego była opłacona przesyłka. Nie można na stronie podawać takich danych, powinniście to wiedzieć.

2025-01-31 godz: 13:04
Od
pilkomania.pl

Witam, wobec tego prosimy o przekazanie numeru konta w wiadomości mailowej.

2025-01-31 godz: 14:20
Od
D.S.

Ale w czym jest problem? Dostaliście kasę z konta męża więc proszę na ten sam numer odesłać pieniądze.

2025-02-03 godz: 07:24
Od
D.S.

Przesyłam w mailu numer konta, na który mają być zwrócone środki. Sprawę zamknę jak pieniądze trafią na wskazany numer konta.

2025-02-03 godz: 07:28
Od
D.S.

W mailu dostaliście numer konta, proszę o wiadomość tutaj jak przelew zostanie przez Was zrealizowany.

2025-02-03 godz: 10:11
Od
pilkomania.pl

Witam, prosimy o przekazanie adresu mailowego z którego został wysłany mail z numerem konta. Ponieważ w zamówieniu podali Państwo: [dane usunięte przez moderatora]

2025-02-03 godz: 10:48
Od
D.S.

Mail z numerem konta został wysłany z adresu:[dane usunięte przez moderatora]. mail [dane usunięte przez moderatora] jest to adres męża, podawał go przy zamówieniu zabawki.

2025-02-03 godz: 11:19
Od
pilkomania.pl

Witam, tak otrzymaliśmy wiadomość z numerem konta. Zwrot zostanie zlecony dla Państwa.

2025-02-06 godz: 12:08
Od
D.S.

Witam, wciąż czekam na przelew od Was...już minął czas księgowania itd. wiem ile czeka się na przelew także mogę wiedzieć co się tym razem wydarzyło?

2025-02-06 godz: 14:24
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, zweryfikujemy Państwa sprawę z naszym działem księgowym.

2025-02-06 godz: 16:16
Od
D.S.

Cały czas jakiś problem... Co można zrobić źle z odesłaniem pieniędzy? Czekam na przelew do jutra i moja cierpliwość dobiegnie końca, także lepiej żeby pieniądze jutro się znalazły na koncie, którego numer Wam wyslalam.

2025-02-07 godz: 08:32
Od
pilkomania.pl

Witam, w wiadomości mailowej na adres: [dane usunięte przez moderatora]przekazaliśmy potwierdzenie wykonanego zwrotu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]