2025-01-29 godz: 09:00
Od
avatar-urlP.H.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówionego towaru

Towar zamówiony 12 grudnia. Czas dostawy deklarowany przed dostawcę na 5-15 dni roboczych. Po braku dostawy w ww. terminie złożyłem reklamację z prośbą o zwrot środków. Dostawca "był przekonany", że paczka już jest u mnie. W ramach ugody dostawca zaproponował zwrot 50 zł z wartości zamówienia i szybkie ponowne wysłanie paczki. Po tej deklaracji kontakt się urwał. Oczekuję zwrotu całości poniesionych kosztów.


Wiadomości [1]

2025-01-29 godz: 13:23
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, w celu wykonania zwrotu kosztów prosimy o przekazanie poniższych danych: - numer konta: - kwota:


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]