2025-01-28 godz: 21:34
Od
avatar-urlI.C.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu za zakup 1693,71 zł

12.11.2024 (listopad) było zrobione zamówienie na Ovoko. Jak się okazało po opłacie zakupu opis nie zgodny ze zdjęciem. Na zdjęciu była cała część a po opłacie tylko 1/3 częśći ze zdjęcia. Odrazu w ciagu godziny zrobiłem zwrot i napisałem na maila. Ovoko. pl nie ma automatycznego zwrotu. Musiałem czekać na odpowiedź przez mail. Odpowiedz dostałem od Pani „ W przypadku, gdy sprzedawca nie zdąży zapoznać się z naszą wiadomością i wyśle zamówienie, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, gdy kurier dostarczy ją do Państwa.„ Paczka została wysłana przez sprzedawcy . Numer DPD: 05808050330225 21.11.2024 napisane przesyłka doręczona. Od tego momentu pani piszę że sprzedawca nie potwierdził zwrot przesyłki. I Ovoko. Pl czasami odpowiada na mail że: „ (RRR.LT) Szanowni Państwo, Osoba odpowiedzialna za analizę Państwa zwrotu prowadzi aktualnie kontakt ze sprzedawcą, aby potwierdzić zwrot w systemie. Prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Kind regards, Customer Support Specialist Ovoko | RRR.LT ” 1) Nie zwracają 1693,71 zł ( utrzymują moje środki) 2) Nie mam części 3) Nie widziałem nawet paczki Co robić w tym wypadku? Nie są małe pieniądze [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]


Wiadomości [2]

2025-01-29 godz: 00:03
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2025-02-14 godz: 16:44
Od
I.C.

Z wiadomości Ovoko: DPD przyjęli od Ovoko reklamacje Pieniędzy zostały zwrócone dziś 14.02.2025 na moje konto.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]