- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Ovoko
Usługi inne
Zamówiłam towar przyszedł do mnie zapłaciłam za niego kiedy chciałam go odesłać zwrot został zabrany niestety pieniądze za zwrot zostały odrzucone ponieważ niby sprzedawca który mi sprzedał część stwierdził że część jest uszkodzona a nie była nie jest to pierwszy przypadek kiedy nie chcą zwrócić pieniędzy każdemu kto zamawia u nich i wraca towar wpisują że płatność zwrotu została odrzucona ponieważ został uszkodzony towar a nikt nie miał uszkodzonego towaru tylko się na tym wzbogacają(czytaj więcej)
Za pomocą platformy Ovoko.pl zakupiłem przedmiot, otrzymałem go dnia 26 sierpnia, tego ssamego dnia odesłałem go do sprzedawcy. Sprzedawca potwierdził platformie otrzymanie zwrotu 29 sierpnia. Od tego momentu środki nie zostały zwrócone przez platformę pomimo wielu wiadomości e-mail i wezwań. Nie było żadnej odpowiedzi prócz automatu. Cena przedmiotu: 1275,00 zł Koszt wysyłki: 84,96 zł Razem 1359,96 zł + 15 zł opłati serwisowej. Takie koszty poniosłem. Dziś mija miesiąc. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków (czytaj więcej)