2025-01-27 godz: 20:51
Od
avatar-urlW.Ś.
Publiczna
Zamknięta

Brak kontaktu ze sprzedawcą w celu zwrotu towaru

Zakupiłam buty, lecz okazały się inne niż na zdjęciu i nie odpowiedni rozmiar, chciałam skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając e-maile i próbując się dodzwonić przez znaleziony nr na jednej z opinią innych klientów niestety numer już nie istnieje a sprzedawca nie odpisuje na e-maile. Wysłałam list polecony z formularzem zwrotu i prośba o kontakt oraz dane adresowe do odesłania butów oraz zwrot kosztów butów 299.00 zł dla mnie to duża kwota. Kontakt próbowałam podjąć z nimi już w tym samym dniu w którym otrzymałam buty a jutro mija dwa tygodnie od ich dostarczenia a kontaktu nadal brak. Bardzo proszę o pomoc, chce odesłać te buty i odzyskać pieniądze


Wiadomości [1]

2025-01-27 godz: 22:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]