2025-01-27 godz: 09:23
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

W październiku zakupiłam w firmie najpierw jedną sukienkę, którą wymieniłam na inny rozmiar. Miałam mało czasu (sukienka na wesele) więc oprócz wymiany na inny rozmiar postanowiłam zamówić jeszcze jedną z tego samego modelu,w jeszcze innym rozmiarze. Niestety żadna z sukienek nie pasowała na mnie, okazało się, że nie wyglądają dobrze i rozmiary, mimo skorzystania z tabeli, nie pasują. Do tego ozdoba, którą miała sukienka, wyglądała inaczej na zdjęciach. Zwróciłam sukienki. Zwroty zostały zweryfikowane i do stycznia nie otrzymałam pieniędzy. Napisałam więc maila do firmy, otrzymałam jeszcze raz informację o weryfikacji zwrotów oraz zwrocie pieniędzy w ciągu kilku dni, jednak nie doszło do zwrotu pieniędzy. Pisałam do firmy jeszcze dwa razy i otrzymałam odpowiedzi, jednak moje oczekiwania nie zostały spełnione. Jest to trzeci miesiąc od zwrotu. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy za dwie zwrócone sukienki.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]