Zamówiłam towar w grudniu, który nie wyszedl. Obiecali wysłać drugi i dalej nic. Teraz obiecali trzeci i rekompensatę i dalej nic. Nie mam ani towaru ani pieniędzy
Wiadomości [5]
2025-01-27 godz: 08:49
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Witam,
najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, wobec tego prosimy o przekazanie danych do wykonania zwrotu środków:
- numer konta:
- kwota:
2025-01-27 godz: 15:11
Od
S.B.
Czekam na zwrot. Po zwrocie zamknę sprawe. Pozdrawiam
2025-01-27 godz: 15:15
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Witam,
rozumiemy. Zwrot powinien zostać zaksięgowany maksymalnie do trzech dni roboczych.
2025-01-28 godz: 15:54
Od
S.B.
Dalej nie mam zwrotu na koncie. Czekam jeszcze jeden dzień. Może jest tutaj więcej oszukanych? Zapraszam poszkodowanych do kontaktu
2025-01-29 godz: 08:04
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Witam,
w wiadomości mailowej przekazaliśmy Państwu potwierdzenie wykonania przelewu.