JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

Uslugi kurierskie i pocztowe

JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dostałam od państwa przesyłkę. Została ode mnie pobrana kwota 41,50 zł tytułem cła przez pocztę Polską, dodatkowo został do mnie wysłany produkt, który jest znacznie odbiegający od tego co zamówiłam przez stronę internetową, jest to całkiem inny produkt. Po konsultacji z Państwem produkt zwróciłam na swój koszt - 21,99 zł. Do dziś nie dostałam od Państwa zwrotu ! Mija już drugi tydzień. Kwota do zwrotu 21,99 zł przesyłka, 41,50 zł cło Poczta Polska, 249,99 pływak Łącznie kwota do zwrotu 313,48 zł Proszę o natychmiastowy zwrot, numer konta oraz wszystkie inne dane wysyłam państwu już kilkukrotne w mailu.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Anulacja zamówienia i zwrot pieniedzy

Zamówiłam towar 2 tyg temu. Prosiłam o link do śledzenia paczki i niestety za każdym razem odpisują jednym emailem. Podejrzewam skopiowanym. Ze otrzymam link po 7 dniach jeżeli paczka nie zostanie dostarczona. To jest jakiś koszmar. Zapłaciłam z wysyłką 169 zł. Napisałam do nich że chce anulować zamówienie i zadam zwrotu pieniędzy. Narazie jest cisza. Zero odpiwiedzi(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Wprowadzenie klienta w błąd

Chciałbym założyć skargę na sklep internetowy Joy- Box Sklep oferuje towar który jak jest opisane jest na stanie , i wysyłka następuje w ciągu 24 h. Po czym po zapłacie przychodzi mail iż na paczkę trzeba oczekiwać od 20 do 55 dni. Napisałam do sprzedającego ponieważ brak nawet numeru telefonu , więc napisałam mail iż chce zrezygnować z zakupu ponieważ to jest prezent i nie mogę czekać 55 dni a w opsie było iż w 24 h. Po czym Pan poinformował mnie iż mają na dole regulamin gdzie pisze że towar jest wysyłany w ciągu 24 h ale z magazynu w Chinach . Uważam iż jest to nie doinformowanie klienta i z automatu wprowadza w błąd . Do tego zamówienia powyżej 300 zł , wysyłka miała być gratis a zapłaciłam za nią i nie mają ochoty tego zwrócić . Dramat firma . uważam iż to jawne oszukiwanie ludzi i do tego nie chcą zwrócić płatności internetowej .(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY MIMO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zamówiłem produkt 6 lipca. Niestety zostałem wprowadzony w błąd odnośnie czasu dostawy. Skorzystałem z ustawowego prawa odstąpienia od umowy 10 lipca i zażądałem zwrotu środków. Niestety firma nie wzięła mojego prawa pod uwagę. Nie zrealizowała zwrotu środków. Wysłałem dwa wezwania do zapłaty, na które odpisywał bot standardową wiadomość. Następnie wysłałem reklamacje na adres: reklamacjeecomm@gmail.com i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Strata opiewa na kwotę 248,98 zł Nie mogę się doprosić zwrotu środków. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony. Sprawa nadaję się do UOKiKu, a także przydałoby się zawiadomić prokuraturę o popełnionym przestępstwie. Firma stosuje nieuczciwe praktyki, za co powinna ponieść odpowiedzialność. Oczekuję niezwłocznego zwrotu moich środków w całości oraz rekompensaty.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zamawialam paczkę 3 lipca 2024r i do teraz jej nie otrzymalam pomimo zapłacenia za nią z góry. Pisałam meile do tej firmy, ale nadal nic. Nie wiem co mam zrobić, chciałabym odzyskać pieniądze dokładną kwotę 169,98 zł. Bardzo proszę o pomoc. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak dostawy

Od ponad 2 miesięcy brak przesyłki. Ciągle ta sama śpiewka, przepraszamy, sprawdzamy.,.. kiedy poprosiłam o zwrot pieniędzy to otrzymałam informację że nie ma takiej możliwości. Że tylko zwrot towaru. Ale jak niby mam zwrócić coś czego nie dostałam. Zamówiłam buty wrotki. Już mi nie będą potrzebne. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Moje dziecko zbierało je na te buty samodzielnie i chce aby odzyskało chociaż pieniądze (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków po zwróceniu zamówienia

Witam, zamówiłem w firmie JOY-BOX klocki dla dziecka za 498,98 zł, zrezygnowałem z zamówienia. Klocki i tak otrzymałem dopiero po 40 dniach. Skontaktowałem się z firmą, zrobiłem zwrot tak jak poprosili. Od tamtej pory są same problemy z kontaktem. firma JOY-BOX zrzuca winę na inną firmę i karzą się kontaktować z : reklamacjeecomm@gmail.com Jednak mail ten od kilku dni nie odpowiada, na początku przekazałem im wszystkie dane i numer konta do przelewu i kontakt się urwał. Mija już prawie miesiąc od zwrócenia towaru, a ja nadal nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniądze. Oczekuje zwrotu pełnej kwoty zakupu!(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówionego oraz opłaconego zamowieni

Zamówiłem przedmiot od firmy joy box , zrobiłem przelew dopłacając za dostawę 25dni . Firma wysłała paczkę opcja tańsza pomimo tego czas na dostawę towaru deklarowany przez firmę już dawno minął ( za ten moment to już ponad 70 dni) . Po kontakcie e-mail z firmą ciągle wysyła te same wiadomości a paczka po sprawdzeniu śledzenia dalej nie jest w Polsce oraz od ponad miesiąca status się nie zmienia ( pewnie zaginęła ) pomimo wielu e-maili upomnień firma nie chce oddać pieniędzy za zamówienie (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Nie wyslana paczka

raz paczka mi przyszla, moja mama miala tyle paczek ze tej nie zdazyla odebrac, napisala im to w mailu i ile ma przelac pieniedzy za nowa wysylke. Napisali ze wysla za darmo. Ok. NADALI paczke ale jej nie oddali przewoznikowi. Dzwonilam do inpostu w tej sprawie powiedzieli ze nadawca nadal paczke ale nie przekazal do inpostu. Piszac maila napisalam ze chce zwrot pieniedzy lub wyslanie paczki ze wiem ze sa oszustami itp. napisali mi tylko ze moja paczka zostala wyslana- ale juz wiem ze nie zostala. Piszac z nimi czuje sie jakbym pisala z robotem. Ciagle ta sama spiewka( paczka wyslana tutaj link do sledzenia bla bla). Mama zamowila mi ta paczke jako prezent na urodziny/ nie ma ani paczki, ani pieniedzy. Jestem załamana. Nie polecam(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

brak kontaktu i zwrotu pieniędzy

Zgłaszając chęć zwrotu towaru otrzymałam informację, że mogę wybrać opcję zostawienia małowartościowego towaru i otrzymania rekompensaty 45 % wartości. W dniu 11.07.2024r została zlecona rekompensata 45% wartości zamówienia a pieniędzy na koncie nie mam do dnia dzisiejszego. nie ma z ta firmą kontaktu, z tego co czytam na forach jest mnóstwo osób oszukanych w ten sposób. Zakupiłam zestaw do robienia paznokci ale to co przyszło to jakieś nieporozumienie. Proszę o interwencje w tej sprawie , bo ani z firma nie ma juz kontaktu ani z tymi co się zajmują zwrotami i reklamacjami tej firmy.(czytaj więcej)