- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Uslugi kurierskie i pocztowe
Dostałem zamówienie inne niż zamowiłem bo przyszły tańsze. Po napisaniu maila do firmy zostałem skierowany do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 50% wartości zamówienia jednak do dziś nie otrzymałem przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone zamówienia (czytaj więcej)
Zamówiłem i zapłaciłem za kontroler na początku stycznia. Do dzisiaj nie dostałem żadnego potwierdzenia że został on nadany .pisałem parę razy do firmy Joy box odpisuję chyba automat i nic się nie zmienia. Chciałbym żeby wkoncu wysłali kontroler albo niech zwrócą pieniądze (czytaj więcej)
15 grudnia złożyłam zamówienie na kwotę 1159.96 zł w skład zamówienia wchodziły 3 pary butów rolek i 1 adidasy . Przyszło tylko część zamówienia . Nadal czekam na 2 część paczki warta 759.98 zł.kontakt z firmą jest utrudniony odpisują że moja paczka jest wysłana lecz nie podają numeru paczki . (czytaj więcej)
Nie mogę się doprosić nr nadania ,cały czas automat odpisuje tylko . To jest jedna wielka [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Nie pozostaje nic tylko zgłosić to tam gdzie trzeba (czytaj więcej)
Dostałam zamówienia inne niż zamowilam bo przyszły tańsze a do tego były one niekompletne. Rownież zostala naliczona opłata cła co nie powinno leżeć to po mojej stronie. Po napisaniu maila do firmy zostałam skierowana do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 250 zł jednak do dziś nie otrzymałam przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone i wybrakowane zamówienia (czytaj więcej)
Od zamówienia walczę z informacją odnośnie przesyłki. Pomijam fakt że wysyłka w 24h to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Gdy przeczytałam komentarze napisałam maila ze anuluje zamówienie na co nikt nie zareagował. Zamówienie 17 stycznia, po wyproszeniu numer przesyłki poczty polskiej i że przesyłka w kilka dni dotrze ale chyba w snach! Ani przesyłki ani informacji gdzie ona jest ani reakcji na informacje ze anuluje zamówienie!!! To jest żałosne! Na pytanie odnośnie dodatkowej opłaty też nikt nie reaguje! Żądam zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)
Zamówiłam towar w grudniu, który nie wyszedl. Obiecali wysłać drugi i dalej nic. Teraz obiecali trzeci i rekompensatę i dalej nic. Nie mam ani towaru ani pieniędzy (czytaj więcej)
Zwrot środków pieniędzy z tytułu anulacji zamówienia. (czytaj więcej)
Zamówiłam towar, który szedł bardzo długo-chcę zwrócić i nie mogę się doprosić o dane do zwrotu (czytaj więcej)
Zamówiłam pada do gier. Mimo informacji, że nadanie przesyłki następuje dzień po zapłacie otrzymałam jedynie maila o dokonaniu wpłaty. Czekam prawie dwa tygodnie. Dzisiaj napisałam maila z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się nadania przesyłki, otrzymałam wymijającą odpowiedź „Państwa przesyłkę doręczy kurier firmy in-post.”. Po prostu śmieszne. Mając do tego prawo, postanowiłam odstąpić od umowy (Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83 - interpretacja przepisów zakłada, że kupujący może odstąpić od umowy jeszcze przed otrzymaniem towaru.). Od kilku godzin odpowiedzi brak mimo widocznego na stronie „kontakt 24/7”. Nie ma żadnego numeru. Oczekuję zwrotu środków. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Nie polecam! (czytaj więcej)