- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów, zamówiłam na początku października odzież, z terminem realizacji 14 dni, w tym terminie nie udało się zrealizować zamówienia więc wystąpiłam o zwrot środków, poinformowali mnie 31.10.2024 że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni. 28.11.24 zamiast opóźnionego zwrotu przysłali mi pierwotne zamówienie. Niezwłocznie dokonałam zwrotu, firma wytłumaczyła to pomyłka. Dokonałam zwrotu odzieży a pieniędzy dalej nie otrzymałam. W międzyczasie po kolejnym kontakcie otrzymałam wiadomość o zwrocie najpóźniej 15.01.25, oczywiście nie dotarły, po kolejnej wiadomości dostałam wiadomość że zwrócą niezwłocznie bez podania kolejnego terminu. To sprawa która jest niewytłumaczalna. Firma wprowadza w błąd konsumentów [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]