2025-01-25 godz: 16:53
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Brak paczki od miesiąca

Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat. W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację. Pozdrawiam


Wiadomości [2]

2025-01-25 godz: 17:14
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2025-01-27 godz: 09:40
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, widzimy że przesyłka została wydana do doręczenia. Prosimy o odmówienie przesyłki jeśli nie chcą Państwo jej odbierać: https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/?lang=PL&numer=PX1577713367


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]