- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zróbiłam 2 zamówienia w sklepie Stone Skirts. Jedno na komplet dresowy 30.09.2024 a drugie na bluzę 11.10.2024. Dopiero po 14 dniach od zamówienia 1 towaru dostałam maila, że realizują zamówienia w ciągu 14 dni roboczych, co w sumie powinno dać aż MIESIĄC oczekiwania! I faktycznie, pierwsze zamówienie otrzymałam 16.11., czyli po 1,5 miesiąca! Po otrzymaniu stwierdziłam, że jakość nie jest dla mnie zadowalająca i odesłałam towar do sklepu. Chciałam anulować drugie zamówienie, ale sklep odpisuje na maile raz na tydzień/ dwa tygodnie i niestety ale zdążyli mi odpisać przed wysłaniem go do mnie. Numer telefonu nie jest dostępny więc komunikacja pozostaje jedynie mailowa. Po odesłaniu obu zamówień (jeszcze w listopadzie) wciąż nie otrzymałam zwrotu - mamy końcówkę stycznia 2025 r. Pisałam maile, że grzecznie proszę o zwrot, ale firma ciągle pisze jakieś brednie, że przepraszają za długi czas oczekiwania, że zwroty środków są dla nich priorytetem, że zgłosili się do UOKiK, aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań, co jest totalną [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zwodzili mnie cały grudzień, aby w styczniu wysłać wiadomość : "Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 15.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.". Oczywiście zwrot nie miał miejsca i dalej upominam się o SWOJE pieniądze. Firma ciągle pisze, że im przykro, żebym poczekała, że już zaraz zwrócą środki. 20 stycznia napisali: "Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w nadchodzącym tygodniu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości." W nadchodzącym tygodniu, a dlaczego nie w tym skoro sprawa jest dla nich priorytetowa a 20.01 to poniedziałek... Nie mam już słów dla praktyk jakie stosuje ta firma. Obracają nie swoimi pieniędzmi, nie oddają za zwroty, potwornie długo czeka się na wysyłkę, odpisują na maile 1 na dwa tygodnie. Negatywnych opinii o tej firmie nie znajdzie się łatwo bo właścicielka je usuwa, ale natrafiłam na kilka, które sugerują, że firma stosuje powyższe praktyki bardzo często i zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Wszystkim odradzam kupowanie tam czegokolwiek. Ja wciąż nie mogę się doprosić o SWOJE PIENIĄDZE. Nigdy w życiu nie spotkałam się z taką obsługą klienta, a raczej jej brakiem. NIE KUPUJCIE TAM NICZEGO!!!