2024-01-03 godz: 04:45
Od
avatar-urlP.F.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłam sukienki w sklepie haia.pl na kwotę 388.96-dnia 30/11 zamówienie 13217 Nie spełniły moich oczekiwan i 1/12 zwróciłam towar Sklep potwierdził zwrot towaru Niestety do dzisiaj mimo maili próśb na FB i telefonow nie udało się z firmą skontaktować i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy W mailu poinformowałam że ostatecznym terminem do którego czekam na zwrot kosztów jest2/1 Pieniędzy na koncie niestety nadal nie ma Od zatwierdzenia zwrotu przez sklep minął miesiąc Chcialabym prosic o pomoc w kontakcie z firmą i odzyskanie pieniedzy Dziekuje


Wiadomości [1]

2024-01-03 godz: 23:42
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]