- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
haia.pl
Dobra konsumpcyjne
Zwrot zamówienia z dnia 10.01.2024 r. nastąpił dnia 15.01 (nr zwrotu 4941). Od tamtej pory wielokrotnie pisałam wiadomości do firmy o zwrot kosztów w wysokości 318,97 zł, jednak nigdy nie otrzymałam odpowiedzi. 18.04 wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty, które również zgłosiłam do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, ale również nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.(czytaj więcej)
Nr zamówienia: 26252 Nr przesyłki: 630149338401756028515492 Kod przesyłki Inpost: 472 105 026 7 Dzień dobry, -Około 07.06.2024 zamówiłam sukienkę w sklepie Haia, który szeroko reklamuje swoja odzież w internecie (nadal). -Zapłaciłam za pobraniem 168 pln, nie otrzymałam żadnego maila potwierdzajacego (niestety; teraz już zwracam na to uwagę) ani faktury. -Sukienkę jednak odesłałam przez inpost 15.06.2024 - nr przesyłki jw. Potwierdzenie mailowe o dostarczeniu 18.06.2024. do Haia wysłałam mailem do tegoż sklepu i Pani odpisała 29.06., że zwrot zostal rozpatrzony pozytywnie, ja podałam nr rachunku bankowego. -Odtad dopytuję się o zwrot moich pieniędzy i bez odzewu ze sklepu Haia. Wysłałam nawet wezwanie przedsadowe. Co robić?:/ Bardzo proszę o pomoc jak wyegzekwować swoje pieniadze od tego sklepu, skoro zwrot przyjęli a pieniędzy oddać nie chca. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. (czytaj więcej)
Zwróciłam zamówione rzeczy 01.10.2024, ale nie otrzymałam zwrotu. Wielokrotnie nawiązywałam kontakt! Nikt nie odpowiedział. Sprawę zgłaszam na policję! (czytaj więcej)
Proszę o zwrot kwoty 168,98zl za odesłane zamówienie nr 30365. Na stronie sklepu znajduje się nieaktywny kreator zwrotów oraz nieaktywny numer telefonu. Korespondencja email prowadzona z firmą : 28.08 wiadomość email o nie działającym kreatorze zwrotu 29.08 ponowna wiadomość o nie działającym kreatorze zwrotu i nieaktywnym numerze telefonu 19.09 ponowna wiadomość 20.09 wiadomość sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu z prośbą o numer konta na który mają zwrócić środki, podpis pracownika [dane usunięte przez moderatora] 21.09 przekazanie numeru konta 11.10 zapytanie o termin zwrotu środków 18.10 ponowne zapytanie 21.10 ponowne zapytanie Do dnia dzisiejszego brak środków na koncie,proszę o zwrot należności.(czytaj więcej)
W dniu 01.08.24 zamówiłam sukienkę u sprzedawcy, kwota 139,99zl plus przesyłka.. mogłam zamówić tylko za pobraniem. Do otrzymaniu paczki napisałam @ ze towar ki nie odpowiada I chce go zwrócić a na koncie na stronie sprzedawcy nie dało się tego zrobić bo był komunikat że zamówienie jest pakowane. Wtedy dostałam od powiedz na @ zeby nadać paczkę na jaki adres i dołączyć odręczny druk odstąpienia i dane do zwrotu to środki zostaną zwrócone. Był to jedyny @ na jaki dostałam odpowiedz..paczkę zwrotną nadałam w dniu 06.08.24 czekałam 14 dni i nadal firma nic nie odpisuje na @, numer podany na stronie nie jest aktywny więc zadzwonić nie mogę. Zwrotu nie mam na koncie do dnia dzisiejszego.(czytaj więcej)
Witam Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony asortyment do sklepu , sprawa już toczy się od 19.07. w sierpniu otrzymałam meila zwrotnego od firmy celem podania danych do przelewu - taki wysłałam Mamy wrzesień pieniędzy za zwrócony towar nie otrzymałam Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto z należnymi odsetkami + koszty przesyłki jakie poniosłam Proszę o pomoc w rozpatrzeniu sprawy (czytaj więcej)
Witam, jak większość osób tutaj dokonałam zwrotu zakpionych sukienek (łącznie kwota 489,97 zł) i nie otrzymałam pieniędzy. Proszę o pomoc w tej sprawie, wysłałam już przedsądowe wezwanie do zapłaty ale widząc komentarze poprzedniczek firma ewidentnie sobie nic z tego nie robi. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
Na stronie Haia.pl zamówiłam 4 sukienki, z których 3 odesłałam. Odesłałam je w dn. 16.07.24 i dzień później, w dn. 17.07.24 firma odebrała paczkę. Na dzień 19.08.24 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za oddany towar (339,97zł). Pisałam maila do firmy, ale nie ma żadnego kontaktu. Próbowałam dzwonić, natomiast numer nie istnieje. Bardzo proszę o pomoc. Z poważaniem (czytaj więcej)
Ze strony haia.pl zostały zamówione 3 produkty, od początku był problem z nadaniem zwrotu i kontaktem z firmą, po ok 2 tyg od zapytania w jaki sposób zwrócić produkty (wygenerowanie zwrotu ze strony było niemożliwe) firma odpisała, że mają problemy ze stroną, pracę techniczne. Paczka została nadana 5 lipca, 19 lipca była odpowiedź, że zwrot został pozytywnie rozpatrzony, do dni dzisiejszego t.j. 08.08 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na maile, nie ma żadnego kontaktu. Zamówienie jest za ponad 400 zl, ten czas w którym to wszystko trwa jest już całkowicie niedopuszczalny, oczekuje jedynie zwrotu środków na konto. (czytaj więcej)
Zwrotu towaru dokonałam 2 lipca. Paczka została odebrana przez sklep i od tamtej pory cisza. Otrzymałam tylko jedną odpowiedź na wiadomości, że w jakiej formie chce dostać zwrot i że został on zatwierdzony. Po wielu próbach kontaktu wciąż nie dostaje odpowiedzi. Chce odzyskać pieniądze za zatwierdzony przez sklep zwrot. (czytaj więcej)