- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
haia.pl
Dobra konsumpcyjne
23.02.2025 roku zamówiłam w sklepie Haia.pl sukienkę za 139,99 PLN. Sukienka dotarła inna niż zamówiłam. Napisałam maila, odpisali, żeby odesłać i wysłać zdjęcia. 3.03.2025 odesłałam sukienkę oraz wysłałam zdjęcia, o które prosili mailem. Niestety zwrot pieniędzy nie dotarł, a firma przestała odpisywać na maile. Oczekuję zwrotu pieniędzy 162,99 PLN (łącznie z kosztami wysyłki -23,00PLN, ponieważ zwrot był z powodu ich pomyłki. (czytaj więcej)
Zamówione sukienki zwrócone. Potwierdzenie odbioru przez firmę. Po upływie 14 dni od doręczenia brak zwrotu pieniędzy na podane konto. Brak odpowiedzi na emaile do firmy. Oczekuje od firmy zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
05.03.2025r. Dokonałam zakupu sukienki o wartości 79.99 zł, wraz z wysyłką zapłaciłam 102.99 zł. Sukienka okazała się za mała, dlatego opłaciłam zwrot przez wygodnezwroty.pl i odesłałam sukienkę z metką, w stanie idealnym (została tylko przymierzona). Dnia 14.03.2025r. Dostałam e-mail potwierdzający, że moja przesyłka dostała. Sklep miał 14 dni na zwrot pieniędzy. Czas minął, a zwrotu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Zależy mi na otrzymaniu zwrotu przelewu za sukienkę na numer konta, z którego opłaciłam zamówienie. (czytaj więcej)
Kiedy otrzymałam zamówienie, okazało się że sukienki nie pasują. Poprosiłam o adres do zwrotu paczki. Paczka została odesłana i doręczona przez kuriera na wskazany adres. Mimo wysyłanych emaili firma się nie odzywa, nie oddała moich pieniędzy, unika jakiegokolwiek kontaktu. Żądam zwrotu całych środków na numer konta który im wysłałam. (czytaj więcej)
Zamówienie zostało zgłoszono w dniu 22.02.2025r. Paczkę odebrałam w dniu 25.02.2025r. Niestety żaden przedmiot nie pasował. Przygotowałam zwrot i dopiero wtedy sprawdziłam opinie oraz zaniepokoił mnie brak telefonu w celu kontaktu bezpośredniego. Wysłałam zwrot na podany adres (odbiór 06.03.2025) oraz e-mailowo oświadczenie rezygnacji z zakupu (04.03.25) z informacjami jakie sprzedawca wymaga. 06.03.2025 sprzedawca odpisał w sprawie procesu postępowania podczas zwrotu zamówienia. Do tej pory brak informacji e-mailowej, brak odpowiedzi z messengera z Facebooka. Sądząc po licznych zgłoszeniach problem się powtarza. (czytaj więcej)
Dokonałam zwrotu towaru w listopadzie i do dziś nie mam zwrotu środków. Początkowo byl kontakt z firmy haia.pl, gdyż zostałam poproszona o numer konta do zwrotu i od wysłania tego konta brak kontaktu i pieniędzy. Wysłałam około 570 zł ! Dzwoniłam do UOKiK ale Pani skierowała mnie na policję, gdyż firma ta nie ma NIP. Wybieram się na policję i proszę wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]o to samo. Firma pomimo wielu takich sytuacji nadal prowadzi stronę internetową!(czytaj więcej)
Zamówiłam sukienkę, kontakt mailowy z Panią ze sklepu Haia.pl na początku był okej do momentu gdy odesłałam sukienkę i zażądałam zwrotu kosztów. Paczka z sukienka doszła na adres który podała mi Pani w mailu, wszystkie dane do zwrotu zostały umieszczone w paczce natomiast do tej pory nie dostałam pieniędzy na konto. Oczekuje pełnego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
ZWRÓCIŁAM SUKIENKI WE WRZEŚNIU BRAK KONTAKTU BRAK PIENIEDZY(czytaj więcej)
Zrobiłam zamówienie w sklepie, które zostało wysłane do paczkomatu w innym mieście. Zapłaciłam ale nie mogłam go odebrać. Przesyłka trafiła do nadawcy. Niestety nie mogę skontaktować się ze sklepem w tej sprawie. W chwili obecnej nie mam zakupionych rzeczy ani zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
Zamówiłam dwie sukienki jedną z nich odesłałam 5.11 i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Wysyłałam e-mail, dzwoniłam, brak kontaktu z ich strony. (czytaj więcej)