haia.pl

Dobra konsumpcyjne

haia.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-09-05 godz: 22:15
Od
avatar-urlM.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniedzy

W dniu 01.08.24 zamówiłam sukienkę u sprzedawcy, kwota 139,99zl plus przesyłka.. mogłam zamówić tylko za pobraniem. Do otrzymaniu paczki napisałam @ ze towar ki nie odpowiada I chce go zwrócić a na koncie na stronie sprzedawcy nie dało się tego zrobić bo był komunikat że zamówienie jest pakowane. Wtedy dostałam od powiedz na @ zeby nadać paczkę na jaki adres i dołączyć odręczny druk odstąpienia i dane do zwrotu to środki zostaną zwrócone. Był to jedyny @ na jaki dostałam odpowiedz..paczkę zwrotną nadałam w dniu 06.08.24 czekałam 14 dni i nadal firma nic nie odpisuje na @, numer podany na stronie nie jest aktywny więc zadzwonić nie mogę. Zwrotu nie mam na koncie do dnia dzisiejszego.(czytaj więcej)

2024-09-05 godz: 08:21
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Witam Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony asortyment do sklepu , sprawa już toczy się od 19.07. w sierpniu otrzymałam meila zwrotnego od firmy celem podania danych do przelewu - taki wysłałam Mamy wrzesień pieniędzy za zwrócony towar nie otrzymałam Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto z należnymi odsetkami + koszty przesyłki jakie poniosłam Proszę o pomoc w rozpatrzeniu sprawy (czytaj więcej)

2024-09-03 godz: 14:04
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Witam, jak większość osób tutaj dokonałam zwrotu zakpionych sukienek (łącznie kwota 489,97 zł) i nie otrzymałam pieniędzy. Proszę o pomoc w tej sprawie, wysłałam już przedsądowe wezwanie do zapłaty ale widząc komentarze poprzedniczek firma ewidentnie sobie nic z tego nie robi. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-08-19 godz: 12:37
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towartu

Na stronie Haia.pl zamówiłam 4 sukienki, z których 3 odesłałam. Odesłałam je w dn. 16.07.24 i dzień później, w dn. 17.07.24 firma odebrała paczkę. Na dzień 19.08.24 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za oddany towar (339,97zł). Pisałam maila do firmy, ale nie ma żadnego kontaktu. Próbowałam dzwonić, natomiast numer nie istnieje. Bardzo proszę o pomoc. Z poważaniem (czytaj więcej)

2024-08-08 godz: 04:25
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

Haia.pl

Ze strony haia.pl zostały zamówione 3 produkty, od początku był problem z nadaniem zwrotu i kontaktem z firmą, po ok 2 tyg od zapytania w jaki sposób zwrócić produkty (wygenerowanie zwrotu ze strony było niemożliwe) firma odpisała, że mają problemy ze stroną, pracę techniczne. Paczka została nadana 5 lipca, 19 lipca była odpowiedź, że zwrot został pozytywnie rozpatrzony, do dni dzisiejszego t.j. 08.08 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na maile, nie ma żadnego kontaktu. Zamówienie jest za ponad 400 zl, ten czas w którym to wszystko trwa jest już całkowicie niedopuszczalny, oczekuje jedynie zwrotu środków na konto. (czytaj więcej)

2024-07-18 godz: 14:22
Od
avatar-urlW.U.
Publiczna
Zamknięta

Oszustwo

Zwrotu towaru dokonałam 2 lipca. Paczka została odebrana przez sklep i od tamtej pory cisza. Otrzymałam tylko jedną odpowiedź na wiadomości, że w jakiej formie chce dostać zwrot i że został on zatwierdzony. Po wielu próbach kontaktu wciąż nie dostaje odpowiedzi. Chce odzyskać pieniądze za zatwierdzony przez sklep zwrot. (czytaj więcej)

2024-07-16 godz: 10:13
Od
avatar-urlE.T.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków

W dniu 13.06.2024 r. zwróciłam do firmy Haia całość zamówienia jednak do dnia dzisiejszego zwrotu pieniążków nie otrzymałam. Paczka w firmie została odebrana już 14.06. Dnia 02.07.2024 r. Wysłałam wiadomość do firmy że upłynął termin wskazany w regulaminie i oczekuję na zwrot jeszcze do końca tygodnia tj. do 05.07.2024. W dniu 04.07 otrzymałam odpowiedź że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i prosili o wskazanie w jaki sposób mają zwrócić środki. W odpowiedzi wskazałam nr. konta do zwrotu ale pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły a i też kontakt z firmą się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty. (czytaj więcej)

2024-07-09 godz: 15:47
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

14.06 nadałam do firmy haia.pl 2 sukienki (zwrot) numer przesyłki 630149538405552023621008 Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zamówienie o numerze 85408 na kwotę 425, 96 zł. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji. (czytaj więcej)

2024-07-01 godz: 16:43
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dzień dobry, W dniu 01.05.2024 r. złożyłam zamówienie sukienek. Na koncie w sklepie haia.pl zamówienie nadal widnieje jako pakowane, mimo iż w dniu 13.05.2024 roku zrealizowałam płatność za pobraniem oraz odebrałam paczkę. Zgodnie z dostępnym na stronie internetowej www.haia.pl Regulaminem, aby zachować 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Niestety w związku z tym, że zamówienie cały czas jest traktowane jako pakowane do dnia dzisiejszego, nie było możliwości skorzystania z formularza udostępnionego na stronie internetowej Haia.pl, w związku z czym zgłosiłam zwrot w dniu 21.05.2024 r. (8 dni od dnia odbioru przesyłki) poprzez zgłoszenie zwrotu za pomocą strony www.wygodnezwroty.pl. W dniu 25.05.2024 r. została nadana paczka za pomocą "wygodne zwroty" ze zwrotem zamówienia nr 24536. Zwrócona została sukienka z beżowej wiskozy 277 rozmiar L-2XL (koszt: 129,99 zł). Paczka została dostarczona do magazynu Haia.pl w dniu 28.05.2024 r., jednak do tej pory nie zostały zwrócone pieniądze za to zamówienie. W dniu 20.06.2024 r. skierowałam do sklepu Haia.pl maila informującego o sytuacji i prośbą o pilny zwrot pieniędzy, jednak sklep do tej pory nie skontaktował się ze mną i nie zwrócił pieniędzy za zamówioną sukienkę. Oczekuję, aby sklep Haia.pl w ciągu 7 dni zwrócił mi pieniądze za zakupioną sukienkę wraz z należnymi odsetkami od dnia 28.05.2024 roku. (czytaj więcej)

2024-06-26 godz: 10:13
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot zamówienia

W piątek odebrałam zamówioną paczkę, jednak rzeczy, które kupiłam nie pasują. Chcąc wygenerować zwrot na stronie sklepu wyświetla się informacja “nie można stworzyć zwrotu” nie można również wymienić artykułów. Status zamówienia nie został zmieniony, widnieje jako w trakcie pakowania. Firma od czterech dni nie odpowiada na maile, SMS, wiadomości na instagramie, próba połączenia jest nie możliwa. Chciałabym jak najszybciej zwrócić kupione rzeczy i odzyskać ponad 400 zł. (czytaj więcej)