haia.pl

Dobra konsumpcyjne

haia.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-01-15 godz: 09:48
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy

Zamowilam sukienkę, zrobiłam przelew. Na stronie internetowej sprzedawcy widniała informacja, że produkty zamówione w dniu dzisiejszym ( chodzi o dzień w którym złożyłam zamówienie) zostaną wysłane kolejnego dnia. Mi zależało na szybkiej wysyłce, więc produkt zawoilam i zrobiłam przelew. Jednak przy moim zamówieniu cały czas widniala informacja, że produkt nie został opłacony. Po kilku dniach takiej sytuacji - anulowalam zamówienie. Napisałam do sprzedawcy kilka maili o zwrot pieniędzy, sprzedawca po kilku dniach odpisał czy chce zwrot na konto klienta czy zwrot na konto bankowe. Wysłałam numer konta i od tego momentu cisza. Zero odzewu, chociaż wysylalam kolejne maile. Telefonu w ogóle nie odbierają. Termin na zwrot już dawno minął . Oczekuje zwrotu moich pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 20:15
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu za odesłany towar

Zamówiony towar został odesłany w terminie. Nie mogłam znaleźć numeru zamówienia aby wygnerowac zwrot wiec poprosiłam w mailu o pomoc, otrzymałam odpowiedź, towar odesłałam i w tym momencie nastąpił koniec reakcji że strony firmy na moje wiadomości. Zwrot dotarł co widzę na aplikacji in post natomiast że strony sklepu żadnej informacji ani zwrotu pieniędzy nie otrzymałam mimo że od zwrotu minęło 21 dni. Nie dostaje odpowiedzi na maile, telefon nie działa w ogóle, na messengerze również cisza. Oczekuje zwrotu środków za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2024-01-09 godz: 19:18
Od
avatar-urlA.O.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrócone zakupy

W dniu 27.11.2023r. O godz: 17:24 została nadana paczka przez A. O. do paczkomatu InPost z zakupami dokonanymi na stronie internetowej haia. W dniu 28.11.2023r. godz. 14:23 została paczka odebrana pod podanym adresem Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa (POLSKA) 520000012718300040532506 nr przesyłki który został odebrany. Jako konsument zrobiłam dany produkt przed upływem 14 dni jaki jest zawarty w regulaminie do dnia 09.01.2024r nie został dokonany zwrot za dane zakupy. Łączna wartość zakupów wynosi 248,97zl. Oczekuje od firmy zwrotu należności za dane zakupy. Niżej wysyłam wszystkie informacje dotyczące danej sprawy.(czytaj więcej)

2024-01-03 godz: 04:45
Od
avatar-urlP.F.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłam sukienki w sklepie haia.pl na kwotę 388.96-dnia 30/11 zamówienie 13217 Nie spełniły moich oczekiwan i 1/12 zwróciłam towar Sklep potwierdził zwrot towaru Niestety do dzisiaj mimo maili próśb na FB i telefonow nie udało się z firmą skontaktować i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy W mailu poinformowałam że ostatecznym terminem do którego czekam na zwrot kosztów jest2/1 Pieniędzy na koncie niestety nadal nie ma Od zatwierdzenia zwrotu przez sklep minął miesiąc Chcialabym prosic o pomoc w kontakcie z firmą i odzyskanie pieniedzy Dziekuje (czytaj więcej)

2023-12-19 godz: 10:47
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Firma nie zróciła pieniędzy na konto po dokonaiu zwrotu zakupionego u nich towatu. Zwrot towaru (sukienki) z dnia 20 listopada 2023 rozpatrzony pozytywnie, posiadam potwierdzenie zwrotu z ww danymi. Brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile (wysłane dwukrotnie), nie obierają telefonu (dzwoniłam wielokrotnie), wszelkie próby kontaktu przez fb lub instagram bez rezultatu. Wiem, że wiele osób jest w takiej samej lub podobnej sytuacji. Czekam na natychmiastowy zwrot pieniędzy na konto - 119.99 (plus zgodnie z prawem odsetki). (czytaj więcej)

2023-11-22 godz: 04:38
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

Zwrot zakupiomej sukienki nastąpił 19.10.2023, do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za nią. Oczekuję zwrotu pieniędzy za sukienkę która nie spełniał cech w opisie sprzedaży.(czytaj więcej)

2023-10-31 godz: 01:04
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu środków za zwrot towaru

zamówiłam wl sklepie haia.pl 3 sukienki. Ubrania okazały się być na mnie za małe, dlatego zgodnie z regulaminem udostępnionym na stronie sklepu zwróciłam towar po 2 dniach od jego otrzymania.. Paczka nadana przez DPD wróciła do mnie po 3 dniach, ponieważ sklep jej nie odebrał. telefon podany na stronie sklepu jest nieaktywny.. sklep posiada ogrom negatywnych komentarzy informujacych o braku zwrotu pieniędzy za zwroty. Oczekuje od Firmy, iż zgodnie z regulaminem przyjma zwrot i zwrócą mi pieniądze za towar.(czytaj więcej)