haia.pl

Dobra konsumpcyjne

haia.pl

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-07-18 godz: 14:22
Od
avatar-urlW.U.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Zwrotu towaru dokonałam 2 lipca. Paczka została odebrana przez sklep i od tamtej pory cisza. Otrzymałam tylko jedną odpowiedź na wiadomości, że w jakiej formie chce dostać zwrot i że został on zatwierdzony. Po wielu próbach kontaktu wciąż nie dostaje odpowiedzi. Chce odzyskać pieniądze za zatwierdzony przez sklep zwrot. (czytaj więcej)

2024-07-16 godz: 10:13
Od
avatar-urlE.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

W dniu 13.06.2024 r. zwróciłam do firmy Haia całość zamówienia jednak do dnia dzisiejszego zwrotu pieniążków nie otrzymałam. Paczka w firmie została odebrana już 14.06. Dnia 02.07.2024 r. Wysłałam wiadomość do firmy że upłynął termin wskazany w regulaminie i oczekuję na zwrot jeszcze do końca tygodnia tj. do 05.07.2024. W dniu 04.07 otrzymałam odpowiedź że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i prosili o wskazanie w jaki sposób mają zwrócić środki. W odpowiedzi wskazałam nr. konta do zwrotu ale pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły a i też kontakt z firmą się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty. (czytaj więcej)

2024-07-09 godz: 15:47
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

14.06 nadałam do firmy haia.pl 2 sukienki (zwrot) numer przesyłki 630149538405552023621008 Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zamówienie o numerze 85408 na kwotę 425, 96 zł. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji. (czytaj więcej)

2024-07-01 godz: 16:43
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dzień dobry, W dniu 01.05.2024 r. złożyłam zamówienie sukienek. Na koncie w sklepie haia.pl zamówienie nadal widnieje jako pakowane, mimo iż w dniu 13.05.2024 roku zrealizowałam płatność za pobraniem oraz odebrałam paczkę. Zgodnie z dostępnym na stronie internetowej www.haia.pl Regulaminem, aby zachować 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Niestety w związku z tym, że zamówienie cały czas jest traktowane jako pakowane do dnia dzisiejszego, nie było możliwości skorzystania z formularza udostępnionego na stronie internetowej Haia.pl, w związku z czym zgłosiłam zwrot w dniu 21.05.2024 r. (8 dni od dnia odbioru przesyłki) poprzez zgłoszenie zwrotu za pomocą strony www.wygodnezwroty.pl. W dniu 25.05.2024 r. została nadana paczka za pomocą "wygodne zwroty" ze zwrotem zamówienia nr 24536. Zwrócona została sukienka z beżowej wiskozy 277 rozmiar L-2XL (koszt: 129,99 zł). Paczka została dostarczona do magazynu Haia.pl w dniu 28.05.2024 r., jednak do tej pory nie zostały zwrócone pieniądze za to zamówienie. W dniu 20.06.2024 r. skierowałam do sklepu Haia.pl maila informującego o sytuacji i prośbą o pilny zwrot pieniędzy, jednak sklep do tej pory nie skontaktował się ze mną i nie zwrócił pieniędzy za zamówioną sukienkę. Oczekuję, aby sklep Haia.pl w ciągu 7 dni zwrócił mi pieniądze za zakupioną sukienkę wraz z należnymi odsetkami od dnia 28.05.2024 roku. (czytaj więcej)

2024-06-26 godz: 10:13
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

Zwrot zamówienia

W piątek odebrałam zamówioną paczkę, jednak rzeczy, które kupiłam nie pasują. Chcąc wygenerować zwrot na stronie sklepu wyświetla się informacja “nie można stworzyć zwrotu” nie można również wymienić artykułów. Status zamówienia nie został zmieniony, widnieje jako w trakcie pakowania. Firma od czterech dni nie odpowiada na maile, SMS, wiadomości na instagramie, próba połączenia jest nie możliwa. Chciałabym jak najszybciej zwrócić kupione rzeczy i odzyskać ponad 400 zł. (czytaj więcej)

2024-04-29 godz: 10:22
Od
avatar-urlW.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone rzeczy

Zakupiłam dnia 27.02.2024 w sklepie haia.pl dwie sukienki. Niestety na mnie nie pasowały, więc je zwróciłam (01.03.2024). Sklep odebrał przesyłkę i na tym się skończyło. Do dziś nie dostałam żadnego zwrotu na konto, żadnej informacji - gdy dzwonię na numer podany na stronie to brak sygnału. Na maile też nie odpisują. Chciałabym, żeby właścicielka sklepu została pociągnięta do odpowiedzialności i przestała oszukiwać ludzi.(czytaj więcej)

2024-02-21 godz: 20:15
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu za odesłany towar

Zamówiony towar został odesłany w terminie. Nie mogłam znaleźć numeru zamówienia aby wygnerowac zwrot wiec poprosiłam w mailu o pomoc, otrzymałam odpowiedź, towar odesłałam i w tym momencie nastąpił koniec reakcji że strony firmy na moje wiadomości. Zwrot dotarł co widzę na aplikacji in post natomiast że strony sklepu żadnej informacji ani zwrotu pieniędzy nie otrzymałam mimo że od zwrotu minęło 21 dni. Nie dostaje odpowiedzi na maile, telefon nie działa w ogóle, na messengerze również cisza. Oczekuje zwrotu środków za zwrócony towar.(czytaj więcej)

2024-01-15 godz: 09:48
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy

Zamowilam sukienkę, zrobiłam przelew. Na stronie internetowej sprzedawcy widniała informacja, że produkty zamówione w dniu dzisiejszym ( chodzi o dzień w którym złożyłam zamówienie) zostaną wysłane kolejnego dnia. Mi zależało na szybkiej wysyłce, więc produkt zawoilam i zrobiłam przelew. Jednak przy moim zamówieniu cały czas widniala informacja, że produkt nie został opłacony. Po kilku dniach takiej sytuacji - anulowalam zamówienie. Napisałam do sprzedawcy kilka maili o zwrot pieniędzy, sprzedawca po kilku dniach odpisał czy chce zwrot na konto klienta czy zwrot na konto bankowe. Wysłałam numer konta i od tego momentu cisza. Zero odzewu, chociaż wysylalam kolejne maile. Telefonu w ogóle nie odbierają. Termin na zwrot już dawno minął . Oczekuje zwrotu moich pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-01-09 godz: 19:18
Od
avatar-urlA.O.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrócone zakupy

W dniu 27.11.2023r. O godz: 17:24 została nadana paczka przez A. O. do paczkomatu InPost z zakupami dokonanymi na stronie internetowej haia. W dniu 28.11.2023r. godz. 14:23 została paczka odebrana pod podanym adresem Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa (POLSKA) 520000012718300040532506 nr przesyłki który został odebrany. Jako konsument zrobiłam dany produkt przed upływem 14 dni jaki jest zawarty w regulaminie do dnia 09.01.2024r nie został dokonany zwrot za dane zakupy. Łączna wartość zakupów wynosi 248,97zl. Oczekuje od firmy zwrotu należności za dane zakupy. Niżej wysyłam wszystkie informacje dotyczące danej sprawy.(czytaj więcej)

2024-01-03 godz: 04:45
Od
avatar-urlP.F.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłam sukienki w sklepie haia.pl na kwotę 388.96-dnia 30/11 zamówienie 13217 Nie spełniły moich oczekiwan i 1/12 zwróciłam towar Sklep potwierdził zwrot towaru Niestety do dzisiaj mimo maili próśb na FB i telefonow nie udało się z firmą skontaktować i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy W mailu poinformowałam że ostatecznym terminem do którego czekam na zwrot kosztów jest2/1 Pieniędzy na koncie niestety nadal nie ma Od zatwierdzenia zwrotu przez sklep minął miesiąc Chcialabym prosic o pomoc w kontakcie z firmą i odzyskanie pieniedzy Dziekuje (czytaj więcej)