2025-01-05 godz: 20:08
Od
avatar-urlR.M.
Publiczna
Zamknięta

Skarga na Zalando Polska w sprawie nierozwiązanej

Dotyczy: Skarga na Zalando Polska w sprawie nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384 Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z firmą Zalando Polska. Sprawa dotyczy nierozwiązanej reklamacji zwrotu zamówienia nr 10903119848384, zrealizowanego w ramach usługi „Przymierz teraz, zapłać później”. Towar został przeze mnie zwrócony w dniu 21 listopada 2024 r., co potwierdza załączone przeze mnie potwierdzenie nadania przesyłki. Do tej pory Zalando nie rozwiązało sprawy, informując jedynie, że zgłoszenie zostało przekazane do działu wewnętrznego. Otrzymane od Zalando informacje nie wskazują na konkretne kroki ani termin zakończenia sprawy. 3 stycznia zostałam poinformowana przez firmę Intrum, że należność za zamówienie została przekazana do windykacji. Zalando zaleca mi zapłacenie za produkt, który został odesłany, co uważam za niedopuszczalne. Pragnę zaznaczyć, że zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi środki w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Tymczasem od odesłania przesyłki minęło ponad 1,5 miesiąca, a sprawa nadal pozostaje nierozwiązana. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o interwencję w moim imieniu oraz pomoc w: Przyspieszeniu rozwiązania sprawy przez Zalando; Zobowiązaniu Zalando do przestrzegania ustawowych terminów zwrotów pieniędzy i zakończenia sprawy w rozsądnym czasie. Będę bardzo wdzięczna za Państwa pomoc i wsparcie w tej sprawie. Z poważaniem


Wiadomości [1]

2025-01-07 godz: 20:19
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]