Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 3804 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Zamówiłam pada do gier. Mimo informacji, że nadanie przesyłki następuje dzień po zapłacie otrzymałam jedynie maila o dokonaniu wpłaty. Czekam prawie dwa tygodnie. Dzisiaj napisałam maila z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się nadania przesyłki, otrzymałam wymijającą odpowiedź „Państwa przesyłkę doręczy kurier firmy in-post.”. Po prostu śmieszne. Mając do tego prawo, postanowiłam odstąpić od umowy (Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83 - interpretacja przepisów zakłada, że kupujący może odstąpić od umowy jeszcze przed otrzymaniem towaru.). Od kilku godzin odpowiedzi brak mimo widocznego na stronie „kontakt 24/7”. Nie ma żadnego numeru. Oczekuję zwrotu środków. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Nie polecam!


Wiadomości [5]

2025-01-07 godz: 09:58
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, w celu anulowania zamówienia i wykonania zwrotu środków prosimy o podanie następujących danych: - numer konta: - kwota:

2025-01-07 godz: 15:44
Od
M.U.

Podałam Państwu dane na mail, zamknę sprawę kiedy tylko dostanę przelew.

2025-01-08 godz: 09:08
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, zwrot zostanie zlecony.

2025-01-08 godz: 10:42
Od
M.U.

kiedy zostanie zlecony?

2025-01-09 godz: 09:42
Od
JOY BOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Witam, przelew został zlecony wczoraj, środki powinny zostać zaksięgowane do 3 dni roboczych na Państwa koncie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]