- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 17.12.2024 złożyłem zamówienie 17672- klocki lego. Niezwłocznie wykonałem przelew poprzez Tpay. Wybrałem celowo droższa opcje wysyłki, tj. wysyłkę kurierem inpost, ponieważ tylko oni gwarantują teraz wysyłkę na następny dzień roboczy od nadania. 18.12.2024 otrzymałem meila jak również sms-a, że zamówienie zostało wysłane. Jakież było moje zdziwienie gdy 20.12.2024 przyjechał do mnie kurier inpost ale paczki z zamówieniem z Państwa sklepu nie miał. Po sprawdzeniu numeru listu który otrzymałem od Państwa okazało się, że jest on nieprawidłowy "3047156867625250". Inpost ma dłuższe numery listów. Po sprawdzeniu numeru w internecie okazało się, że wszyscy albo przynajmniej większość Państwa klientów otrzymuje ten sam fejkowy numer. Numer telefonu podany na stronie jest niedostępny. Wysłałem sms na numer z którego otrzymałem informację o wysyłce, jak również na meila. Nie otrzymałem odpowiedzi. Podczas składania zamówienia nie było informacji o tym że paczka będzie wysłana z Chin! Nie bylo tez informacji, ze może byc wymagana doplata z tytułu oplaty celnej. Jest to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] Zamawiając na Państwa stronie wymagałem aby wysyłka była wysłana w ciągu 24 godzin od chwili zamówienia, jak również aby była wysłana przewoźnikiem którego wybrałem i za którego zapłaciłem. W zwiazku z niewywiazaniem się Panstwa z umowy, odstępuje od niej. Nie chce zamówionego produktu jak równiez żądam natychmiastowego zwrotu środków pieniężnych poprzez tpay.