2024-12-18 godz: 17:24
Od
avatar-urlG.G.
Publiczna
Rozwiązana

Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepu

Zakupiłem klocki lego w sklepie, po zakupie, ale przed wysłaniem okazało się, że nie są to klocki lego tylk o podróbka, natychmiast zwróciłem się do sklepu z informacją, że odstępuję od zakupu i proszę o zwrot kwoty Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji: Otrzymałem informacje: Witamy, Rozumiemy Państwa, prosimy o wypełnienie poniższej instrukcji i przekazanie jej na wskazany adres mailowy. W celu uzyskania zwrotu środków prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod mailem: reklamacjeecomm@gmail.com W mailu prosimy podać następujące dane: - numer konta: - kwota: - numer zamówienia: - nazwę sklepu: - powód: ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE Wysłałem maila o następującej treści na wskazany adres email: Data transakcji: 2024-12-13 21:29:21 - numer konta: PLxxxxxxxxxxx - kwota: 314,98 - numer zamówienia: 16657 - nazwę sklepu: pilkomania.pl - powód: to nie jest oryginalne LEGO Nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi.


Wiadomości [3]

2024-12-19 godz: 13:18
Od
pilkomania.pl

Witam, serdecznie prosimy o wypełnienie wcześniej wysłanej instrukcji i przekazanie wiadomości z danymi na mail sklepu, chyba, że kontaktowali się Państwo z godnie z instrukcją z działem reklamacji już?

2024-12-19 godz: 13:57
Od
G.G.

Kontaktowaełem się wysłałem te dane dwukrotnie

2024-12-19 godz: 14:13
Od
pilkomania.pl

Witam, nie otrzymaliśmy od Państwa informacji z danymi do zwrotu, więc serdecznie prosimy o korespondencję z odpowiednim działem i zamknięcie sprawy. Lub przekazanie danych do naszego działu a my przekażemy informację działowi zajmującemu się reklamacjami.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]