- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłem klocki lego w sklepie, po zakupie, ale przed wysłaniem okazało się, że nie są to klocki lego tylk o podróbka, natychmiast zwróciłem się do sklepu z informacją, że odstępuję od zakupu i proszę o zwrot kwoty Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji: Otrzymałem informacje: Witamy, Rozumiemy Państwa, prosimy o wypełnienie poniższej instrukcji i przekazanie jej na wskazany adres mailowy. W celu uzyskania zwrotu środków prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod mailem: reklamacjeecomm@gmail.com W mailu prosimy podać następujące dane: - numer konta: - kwota: - numer zamówienia: - nazwę sklepu: - powód: ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE Wysłałem maila o następującej treści na wskazany adres email: Data transakcji: 2024-12-13 21:29:21 - numer konta: PLxxxxxxxxxxx - kwota: 314,98 - numer zamówienia: 16657 - nazwę sklepu: pilkomania.pl - powód: to nie jest oryginalne LEGO Nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi.