2024-12-18 godz: 12:31
Od
avatar-urlG.P.
Publiczna
Rozwiązana

PILKOMANIA

W dniu 12.12.2024 zamówiłem zestaw klocków nr zamówienia 16379 opłacając zamówienia w systemie Tpay:TR-3HVS-ETFTTAX/85193566153 potwierdzone zaksięgowaniem, sklep PILKOMANIA potwierdził nadanie przesyłki nr: 304678872465250 sprawdzając przesyłkę w firmie kurierskiej pojawia się komunikat o niezarejestrowaniu takiej paczki. Na obecną chwilę brak kontaktu ze sprzedającym, który nie odpisuje na maile, a podany numer telefonu do kontaktu nie istnieje.


Wiadomości [12]

2024-12-18 godz: 12:51
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, Państwa przesyłka została wysłana i nie możemy jej anulować. W ramach wynagrodzenia proponujemy rekompensatę oraz dodatkowo umieszczam link do śledzenia przesyłki: https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/?lang=PL&numer=PX1560439405

2024-12-18 godz: 13:00
Od
G.P.

Witam sprawdziłem również ten link który informuję że przesyłki o przekazanym przez Państwa numerze nie ma. Poproszę o zwrot kosztów taka samą drogą jak Państwu płaciłem za zamówiony towar.

2024-12-18 godz: 15:19
Od
pilkomania.pl

Witam, ponieważ przesyłki jeszcze nie ma w kraju, dlatego proponujemy rekompensatę za długi czas oczekiwania. Poniżej umieszczam pełną drogę przesyłki: https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=PX1560439405&otherMailNoList=

2024-12-18 godz: 20:30
Od
G.P.

Witam. W takim razie przypuszczam że zamówiony towar do świąt z prezentem dla dziecka nie dojdzie? Szkoda, że nie ma zawartej żadnej informacji o pochodzeniu towaru z Chin. Tylko ze wysyłają Państwo go z magazynu co jest zbyt ogólną informacją. Dlatego oczekuję zwrotu środków pieniężnych tą samą drogą jaką Państwu ja wpłacałem. Ewentualnie przelew metodą BLIK na nr telefonu [dane usunięte przez moderatora] w tytule proszę wpisać zwrot i nazwę Państwa sklepu.

2024-12-19 godz: 13:37
Od
pilkomania.pl

Witam, na obecnym etapie nie możemy anulować zamówienia i go zawrócić. Przesyłka została wysłana według regulaminu naszego sklepu, na obecnym etapie możemy zaproponować rekompensatę w wysokości 50% wartości zamówienia.

2024-12-19 godz: 19:14
Od
G.P.

Witam. Dobrze, niech tak będzie proszę o zwrot 50% wartości zamówienia wraz z 50% zwrotem kosztów przesyłki. Pieniążki proszę zwrócić w taki sam sposób jak ja Państwu płaciłem, ewentualnie metodą BLIK na nr telefonu który udostępniłem do potrzeb zamówienia.

2024-12-20 godz: 10:26
Od
pilkomania.pl

Witam, w celu szybkiego zlecenia zwrotu rekompensaty prosimy o przekazanie numeru konta by szybko i sprawnie zlecić przelew przed weekendem.

2024-12-20 godz: 20:56
Od
G.P.

30 2910 0006 0000 0000 0562 0504

2024-12-22 godz: 21:43
Od
pilkomania.pl

Witam, zlecam zwrot rekompensaty.

2024-12-22 godz: 22:31
Od
G.P.

Witam. Czekam na zwrot rekompensaty oraz przesyłkę. Sprawę zamknę jak otrzymam wszystko. Pozdrawiam i życzę Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia

2024-12-23 godz: 12:39
Od
pilkomania.pl

Witam, w wiadomości mailowej przekazaliśmy potwierdzenie wykonania przelewu.

2025-01-01 godz: 16:39
Od
G.P.

Witam. Otrzymałem rekompensatę, podobno przesyłka też doszła,bo sąsiad dzwonił że coś odbierał od kuriera. Nie ma mnie w domu od Świąt. Na obecną chwilę zamykam sprawę.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]