2024-12-18 godz: 10:21
Od
avatar-urlT.R.
Publiczna
Zamknięta

Brak dostarczenia zamówionego towaru.

Witam, 28.11.24 złożyłem zamówienia na państwa stronie. Do tej pory tj. 18.12.24 go nie otrzymałem pomimo czekania deklarowanych 15 dni na dostawę. 17.12.24 napisałem do państwa maila: "Witam, dnia 28.11.24 zamówiłem u państwa klocki lego, nr zamówienia 13689. Minęło już ponad 15 dni, a przesyłki (nr 3045644964795250) nadal nie otrzymałem. Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z tą przesyłką." Wasza odp.: "najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, wyślemy przesyłkę ponownie kurierem firmy in-post i przesyłka dotrze na początku przyszłego tygodnia." Na to odpowiedziałem żeby nic nie wysyłać i zwrócić mi pieniądze (podałem nr konta). Od tamtej pory cisza. Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [7]

2024-12-18 godz: 12:48
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, w celu wykonania zwrotu środków prosimy o wypełnienie poniższej instrukcji i podanie danych do zwrotu. - numer konta: - kwota:

2024-12-19 godz: 14:25
Od
T.R.

Witam, czy państwo wysłali mi przesyłkę przez firmę "Box service" nr przesyłki 662800746402495013045351? Dostałem taką wiadomość od Inpostu że mam się spodziewać kuriera?! Wczoraj ustalone było że zostaną zwrócone mi pieniądze (podałem nr konta i kwotę), których nie dostałem do tej pory!

2024-12-19 godz: 16:59
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, dział zajmujący się realizacją przesyłek wykonał pomyłkę, jeśli nie chcą Państwo odbierać przesyłki prosimy o odesłanie jej lub złożenie odmowy przyjęcia u kuriera.

2024-12-19 godz: 17:06
Od
T.R.

Oczywiście że złożę rezygnację z odebrania jej u kuriera. Pytanie jest kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, który był uzgodniony wczoraj?!

2024-12-19 godz: 17:10
Od
pilkomania.pl

Witam, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, przekażemy informację naszemu działowi zajmującemu się zwrotami.

2024-12-19 godz: 22:05
Od
T.R.

Oczekuję zwrotu pieniędzy w ciągu 24h inaczej zgłaszam sprawę do CERT i do odpowiednich służb w UK (Action Fraud, Citizens Advice Consumer Service). Łącznie ze szczegółowym opisem sprawy.

2024-12-20 godz: 10:28
Od
pilkomania.pl

Witam, przesyłka została anulowana w dniu wczorajszym na infolinii firmy kurierskiej, zwrot zostanie zlecony dla Państwa.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]