2024-12-16 godz: 09:34
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków za zwrócone towar

Zakupiłam w sklepie kurtkę za kwotę 339zł i postanowiłam ją zwrócić gdyż za kilka dni ta sama kurtka była w promocji za 186.50zl. Kupiłam kurtkę tańsza. Dokonałam zwrotu kurtki, zamówiłam kuriera i nadałam towar. Niestety nikt nie odebrał paczki i dostałam zwrot nadanej kurtki. Dodzwoniłam się do sklepu i ustaliliśmy że nie będę zwracać tej kurtki a sklep nie będzie przysyłał nowej, tylko dostanę zwrot środków za pierwszy zakup w kwocie 339zl. Niestety przez trzy tygodnie zero kontaktu ze strony sklepu. Proszę o pomoc


Wiadomości [1]

2024-12-17 godz: 22:56
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]