- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Prestigemoda
Dobra konsumpcyjne
Dnia 17.10 zamówiłam 2 swetry. Po wielokrotnym proszeniu o wysłanie towaru poprosiłam o anulację zamówienia. Dostałam informację, że zamówienie zostanie anulowane i mam podać numer konta. Do tej pory nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
W dniu 10 sierpnia 2024 zamówiłam kombinezon, po 3 tygodniach nie otrzymałam zamówienia, poprosiłam o anulowanie zamówienia. Pani odpisując mi na maila (02.09.2024) potwierdziła anulowanie zamówienia. Jakie było moje zdziwienie kiedy to 11.09.2024 dotarła do mnie paczka z paragonem z dnia 10.09.2024 ( przypominam, że 02.09.2024 zostało rzekomo anulowane zamówienie). Kombinezon z wypełniony drukiem odesłałam do firmy i tak do dnia dzisiejszego jestem w mailach informowana, że korespondencja zostanie przekazana do księgowości. Co mi po tym skoro 2 miesiące czekam na zwrot. Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki na konto. (czytaj więcej)
Sklep przyjął zwrot . 2 dni przed upływem zwrotu kwoty poinformowałam sklep , że czekam na zwrot. Przez cały tydzień pisałam e-maile , dziwiłam telefonicznie i codziennie dostawałam informację że już zgłaszają to do księgowości . W dniu 25.10 telefonicznie pani powiedziała że zwrot za chwilę zostanie wysłany przelewem ekspresowym . Brak zwrotu pieniędzy po upływie 3 tygodni . Zwrot na kwotę 1356 zl(czytaj więcej)
Zamówiłam kurtkę i odrazu zapłaciłam bo tak było wskazane na stronie, czekałam kilka dni i brak kurtki. Postanowiłam zadzwonić na infolinię pod wskazany numer na stronie i okazało się że kurtek nie ma w magazynie. Chciałabym zwrot środków za zapłaconą kurtkę 299zł. Bo teraz brak odzewu ze strony sklepu i ani nie mam kurtki ani pieniędzy.. proszę o zwrot pieniędzy (czytaj więcej)
Przy zamówieniu kombinezonu, otrzymałam kombinezon w innym kolorze niż zamówiłam. Towar zwróciłam. Oczywiście zwrotu środków nie otrzymałam pomimo wielu wysłanych e-maili i otrzymaniu wiecznie informacji, że sprawa zostanie przekazana do księgowości. Ciągnie się to już miesiącami, a pieniędzy dalej nie otrzymałam. (czytaj więcej)
Zwróciłam towar zakupiony od firmy Prestigemoda i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Paczka ze zwracanymi produktami dotarła do firmy Prestigemoda12.09.2024r na co mam mail potwierdzający z ww firmy. Już kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, za każdym razem otrzymywałam informację, że sprawa została przekazana do działu księgowości i że niebawem otrzymam przelew. Niestety do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Sprawa dotyczy zamówienia nr 130099 na kwotę 399zł. Proszę o pomoc. (czytaj więcej)
Zamówiłam płaszczyk za 395zl czekałam na niego 2 tyg ciągle zwlekanie że to wtedy bd wysłany że to wtedy i koniec końców domnie nie dotarł gdy poprosiłam o zwrot środków o zwrot środków to znowu słyszałam że już zostało zgłoszone księgowej i tak już czekam ponad tydzień czasu na ten zwrot pisząc e-maila nikt nie odp dzwoniąc to nikt nie odbiera pisząc SMS to już nikt nie odbiera a ja chce tylko oddzyskac swoje pieniądze. (czytaj więcej)
Towar, który zamówiłam nie spełniał moich oczekiwań więc odesłałam go w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym momencie zaczął się problem. Bardzo utrudniony kontakt ze sprzedającą. Gdy już się skontaktowałam że sklepem zostałam zapewniona, że środki pieniężne zostaną zwrócone na konto. Do tak pory nie otrzymałam zwrotu. Kontakt ze sprzedającą urwał się natychmiastowo. Myślę, że nie jest to jedyna taka sytuacja tego sklepu. (czytaj więcej)
Proszę o dosłanie brakujących pieniędzy za niezrealizowane zamówienie 128118. (czytaj więcej)
28 czerwca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym prestigemoda. Po paru dniach dowiedziałam się że zamówionych produktów nie ma w magazynie. Więc poprosiłam o zwrot pieniędzy. Firma pierwsze zwodziła mnie że już zrobili przelew,po czym kontakt się urwał,nie odpowiadają na wiadomości i nie odbierają telefonów. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy 246,40 zł.(czytaj więcej)