- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 10.11.2024 r. kupiłam odzież na stronie Fasardi.com. Z powodu opóźnienia w wysyłce towaru 14.11.2024 anulowałam zamówienie oraz podałam numer konta do zwrotu środków. W odpowiedzi dostałam informację od sklepu o problemach z działem księgowości przez co występują opóźnienia w wypłacie zwrotów. Dnia 20.11.2024 r. otrzymałam korektę faktury z prośbą o potwierdzenie odbioru, potwierdziłam tego samego dnia. Dnia 24.11.2024 poprosiłam o informację dotyczącą zwrotu środków na konto, ponownie wysłano mi informację o problemach z działem księgowości. Prośbę o zwrot środków na konto wysyłam do firmy jeszcze kilkukrotnie, za każdym razem odsyłano informację o problemach z działem księgowości. Po kilku e-mailach z wezwaniem o zwrot środków na konto odesłano mi informację, że moje zlecenie oczekuje na informacje zwrotne. Na moją wiadomość z pytaniem gdzie i jakie informacje zwrotne mam wysłać nie dostałam odpowiedzi. Po tygodniu ponownie przesłano mi e-mail, że moje zlecenie oczekuję na informacje zwrotne. Telefon firmy nie odpowiada, więc pozostaje tylko kontakt przez e-mail. Niestety nikt nie czyta i nie odpowiada na wiadomości. Do dnia 12.2024 od anulowania zamówienia nie otrzymałam zwrotu środków na konto.