2024-12-11 godz: 16:29
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Zamknięta

Problemy ze zwrotem towaru

Dnia 28.10.2024 dokonałam zakupu śniegowców UGG za 299 zł w sklepie internetowym Storamore po długim oczekiwaniu tj. 29.11.2024 otrzymałam zamówienie okazało się, że buty spadają mi ze stóp. Napisałam do firmy Storamore maila z prośbą o adres wysłania zwrotu nie otrzymałam odpowiedzi. Znalazłam adres na ich stronie tj. Aleje Jana Pawła II 27, Warszawa, mając prawo do 14 dniowego zwrotu, dokonałam go na podane dane adresowe firmy. Na własny kosz wysłałam zwrot po czym otrzymałam informację od In Postu, że przesyłka nie została odebrana i do mnie wraca . Proszę o pomoc nie wiem co dalej robić.


Wiadomości [1]

2024-12-11 godz: 22:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]