2024-12-10 godz: 10:27
Od
avatar-urlD.T.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncert

Zwrot kosztów za niewykonaną usługę W dniu 30.08.2024 online kupiłam cztery bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Spodku w Katowicach poprzez bilety.trinitygroup.pl. Koncert miał się odbyć 01.12.2024 o godzinie 19:00. 06. 11.2024 o godzinie 19:31, mailowo zostałam poinformowana o odwołaniu i/lub przeniesienia koncertu na późniejszy termin do innego miasta z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 16.11. 2025 roku na godzinę 15:30 do PreZero Areny w Gliwicach. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do p. [dane usunięte przez moderatora] odpowiedzialnego za zwroty. W regulaminie firmy na zwrot kosztów przysługuje 10 dni roboczych, co w wyznaczonym terminie nie nastąpiło. Kontakt z tą firmą jest utrudniony, a częściej praktycznie nie istnieje, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą, nie odpowiada na maila, a telefon jest stale poza zasięgiem, co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na koncerty filmowe! Zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 476 PLN oraz weryfikację prawności działania firmy.


Wiadomości [1]

2024-12-10 godz: 23:10
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]