- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zwrot kosztów za niewykonaną usługę W dniu 30.08.2024 online kupiłam cztery bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Spodku w Katowicach poprzez bilety.trinitygroup.pl. Koncert miał się odbyć 01.12.2024 o godzinie 19:00. 06. 11.2024 o godzinie 19:31, mailowo zostałam poinformowana o odwołaniu i/lub przeniesienia koncertu na późniejszy termin do innego miasta z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 16.11. 2025 roku na godzinę 15:30 do PreZero Areny w Gliwicach. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do p. [dane usunięte przez moderatora] odpowiedzialnego za zwroty. W regulaminie firmy na zwrot kosztów przysługuje 10 dni roboczych, co w wyznaczonym terminie nie nastąpiło. Kontakt z tą firmą jest utrudniony, a częściej praktycznie nie istnieje, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą, nie odpowiada na maila, a telefon jest stale poza zasięgiem, co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na koncerty filmowe! Zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 476 PLN oraz weryfikację prawności działania firmy.