Publiczna
Otwarta

Problem ze zwrotem pieniędzy

Dzień dobry, 21.10.2024 r. zakupiłam kombinezon w firmie Fasardi. Niestety okazał się za duży, więc go zwróciłam. 29.10. dostałam wiadomość, że mój zwrot został rozpatrzony pozytywnie i do 14 dni dostanę przelew zwrotny na kwotę 122,10 zł (otrzymałam też fakturę korygującą). Do tej pory nie mam pieniędzy na koncie. Tydzień temu napisałam maila do firmy, a w odpowiedzi dostałam informację o przejściowych problemach księgowych. Proszę o interwencję, bo chcę odzyskać swoje pieniądze. Pozdrawiam.


Wiadomości [1]

2024-12-07 godz: 00:19
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]