2024-12-05 godz: 11:23
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

reklamacja

Zamówiłam dres, który przyszedł dziurawy i zupełnie nie taki jak zamawiałam, inny rozmiarowo i wizualnie tzn. zamawiany przeze mnie dres, a właściwie jego spodnie były wiązane, a te nie dość że przyszły dziurawe to zupełnie bez wiązania, do tego jakieś wielkie, bluza od dresu też była wielka i zupełnie innego fasonu, niż zamawiałam. Odesłałam dres wcześniej pisząc w tej sprawie maila z reklamacją do La Sagil, stwierdzili żebym zwróciła towar, zrobiłam tak chcąc otrzymać prawidłowy bez wad dres, a teraz ani nie odbierają telefonu ani nie odpisują na maile. Jestem mega zawiedziona, bo kiedyś już coś zamawiałam od nich i wszystko było ok, a teraz takie traktowanie klienta. Dramat.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]