Publiczna
Rozwiązana

Zamówienie #ZPL241102-00051601

Zwróciłam rzeczy 07.11.2024. Pracownik firmy Fasardi powiadomił mnie 12.11.2024 o pozytywnym rozpatrzeniu mojego zwrotu. Środki miały zostałam zwrócone w ciągu 14 dni. Jednak po ponagleniu, dostałam odpowiedź:” Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy.”. Po czym kontakt się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Kwota to 214,39zł.


Wiadomości [4]

2024-11-28 godz: 22:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-12-05 godz: 15:46
Od
N.S.

Witam, Kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków? Pieniądze w dalszym ciągu do mnie nie wpłynęły a niebawem minie miesiąc od rozpatrzenia reklamacji!?!!?

2024-12-12 godz: 16:18
Od
N.S.

Witam, W związku z brakiem zwrotu do dnia dzisiejszego należności wynikającej z odstąpienia od umowy zawartej na odległość, skierowanego przeze mnie w dniu 12.11.2024 r., dotyczącego zakupu 3 sztuk ubrań, monitowałam kilkukrotnie o zapłatę kwoty 214,39zł z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 12.11.2024 r. do dnia zapłaty w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]

2024-12-17 godz: 07:11
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot zrealizowany.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]