- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówienie złożone 23.08.2024, dostarczone prawdopodobnie 27.08.2024 bo wtedy to napisałam maila do obsługi klienta, że jeden z artykułów przesłali w innym rozmiarze niż zamawiałam. Obsługa klienta poinformowała mnie, że mam prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany. Zdecydowałam się na zwrot, opłaciłam przesyłkę zwrotną (mimo iż błąd leżał po stronie firmy) i odesłałam towar w takim samym stanie w jakim do mnie przyszedł - zafoliowany z metkami. Dostałam potwierdzenie od przewoźnika 03.09.2024 że paczka dotarła do Fasardi, 11.09.2024 otrzymałam fakturę korygującą i od tego czasu czekam na zwrot środków. Gdy się o niego upomniałam drogą mailową dostałam odpowiedź, że sklep ma problem z systemem płatności. Trudno mi w to uwierzyć, że od sierpnia firma ma kłopot z przelaniem środków za towar, ktory zwrócilam a tego właśnie oczekuję.