Publiczna
Otwarta

nie otrzymałam koszulek, za które zapłaciłam

8 października 2024: 1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 5 koszulek na kwotę 234,75 zł. 2. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem (w załączeniu pliki o nazwie "transakcja i "potwierdzenie transakcji"). 3. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30164 otrzymało status: przyjęte do realizacji". 15 października 2024 napisałam wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl z zapytaniem, co z moim zamówieniem, gdyż przez tydzień nie miałam żadnych informacji o postępach w realizacji zamówienia. 19 października br. z adresu mejlowego biuro@sferakoszulek.pl dostałam odpowiedź: "Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Państwa zamówienie znajduje się w trakcie realizacji. Dostawa nastąpi w ciągu 2-3 dni roboczych. Pozdrawiam serdecznie". Nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się. 25 października 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minął kolejny tydzień i nie mam nadal koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024." 27 października 2024 r. użytkownik biuro sferakoszulek.pl <biuro@sferakoszulek.pl> napisał mi: "Jeszcze raz bardzo przepraszamy za opóżnienie, wysyłka towaru nastąpi na początku tygodnia, pozdrawiamy serdecznie." Znów nadawca wiadomości nie przedstawił się ani nie podpisał się. 9 listopada 2024 napisałam następną wiadomość na adres biuro@sferakoszulek.pl: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam jeszcze koszulek. Proszę o niezwłoczną realizację mojego zamówienia nr 30164 z 8 października 2024." Na tę wiadomość nie otrzymałam już odpowiedzi. Wielokrotnie próbowałam również dzwonić na numer kontaktowy tel. +48 724 182 576 (podany na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl). Niestety, ten numer nie jest dostępny. 12 listopada 2024 r. napisałam wiadomość mejlową, zatytułowaną "przedsądowe wezwanie do zapłaty" na adres biuro@sferakoszulek.pl o treści: "Minęło już 30 dni od złożenia przeze mnie zamówienia i niestety, nie otrzymałam koszulek. Państwa regulamin zakupów na stronie internetowej (https://www.sferakoszulek.pl/regulamin-zakupow) wyznacza maksymalnie 30 dni na realizację zamówienia (punkt 10.: "Czas realizacji Zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni. Realizacja Zamówienia każdorazowo podawana jest w opisie Towaru. Standardowy czas realizacji Zamówienia wynosi 1-2 dni robocze."). Od dnia 8 października 2024 roku moje zamówienie nr 30164 na kwotę 234,75 zł nie zostało zrealizowane oraz wysłane do mnie, co jest niedopełnieniem przez Państwa obowiązku. Na tej podstawie wnoszę o zwrot całego kosztu mojego zamówienia. Wobec powyższego wnoszę o zwrot wpłaconej przez mnie kwoty 234,75 zł na moje konto numer (tu podałam numer swojego konta bankowego) w ciągu 2 dni." Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi i koszulek bądź pieniędzy. W załączeniu przesyłam swoją korespondencję z adresem mejlowym biuro@sferakoszulek.pl w pliku "historia korespondencji". W ciągu 5 dni oczekuję realizacji zamówienia bądź zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe (numer wskazany w załączniku z historią korespondencji).


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]