2024-11-22 godz: 16:07
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Zapłaciłam za bluzę 14 października i dopiero wtedy pojawiła się informacja o tym, że jego realizacja nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. Czas ten dawno minął, więc w ubiegłym tygodniu wysłałam zapytanie o moje zamówienie. Miałam otrzymać odpowiedź w ciągu 4 dni roboczych i znowu nic. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i że nie dostanę ani kasy ani bluzy. To ponad 200zł. Proszę o pomoc. Chcę zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-11-22 godz: 22:22
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]