- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
16.10 złożyłam zamówienie na projektor, który był w cenie promocyjnej za 149,99 zł, od razu przelałam pieniądze i dostałam na mailu potwierdzenie. Zamówienia jak reklamowano na stronie miały być wysłane szybko, w ciągu dwóch dni roboczych. Towaru po ponad miesiącu dalej nie otrzymałam, a ze sprzedawcą brak kontaktu (nie odbiera telefonu, na maile odpowiada automatyczny bot, a na tiktoku, na którym tak pięknie się reklamuje, usuwane są niewygodne komentarze, także nie ma nawet możliwości ostrzeżenia innych). Dowiedziałam się z automatycznie wygenerowanego maila, że sprzedawca zawarł w regulaminie, że cena promocyjna dotyczyła przedsprzedaży (nie było to jasno określone podczas zakupu). Co więcej, regulamin został zmieniony dnia 5 listopada, co sugerować może zmianę zasad po dokonaniu transakcji. Dodatkowo ze strony sprzedawcy usunięto większość informacji, a nawet nie ma formularza zwrotu, co utrudnia odzyskanie pieniędzy.