- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Szymon Błoniarz Vision-Hub
Usługi inne
Nie dostałem zamówienia, ani zwrotu środków po wysłaniu reklamacji Brak odpowiedzi na wiadomości (czytaj więcej)
Brak kontaktu ze sprzedającym, chce otrzymać zwrot środków za zakupiony towar w dniu 28.10.2024(czytaj więcej)
Ukryta praktyka wstępnej rezerwacji produktu za cenę 149zl, finalnie trzeba dopłacić do kwoty ponad 400+ a produkt nie zostaje wysłany od razu po zamówieniu. Także realizacja w ciągu 48h to zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Po pytaniu o wysyłkę, otrzymałem wiadomość że kupuje przedsprzedaz(o czym nie jest nic wspomniane w opisie produktu) Na odpowiedzi odnośnie zwrotu i wysłania formularza odstąpienia od umowy - brak odpowiedzi. Odczekam tyle ile jest wspomniane w regulaminie na zwrot, a potem skieruje sprawę do odpowiednich organów.(czytaj więcej)
Witam chcę zwrotu pieniędzy jest to jawne wprowadzanie ludzi w blad ponieważ na podanej stronie nie ma mowy o żadnej rezerwacji natomiast jest przycisk kup teraz dopiero po przelaniu podanej kwoty konsument dowiaduje się o rezerwacji nie o zakupie projektora (czytaj więcej)
Dzień dobry, zamówiłem produkt "Vision-Hub 2.0", ale chciałbym odmówić od jego rezerwacji, ponieważ nie stać mnie teraz na 450 zł. Chciałbym aby moje pieniądze wpłynęły na moją kartę z powrotem. (czytaj więcej)