- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Złożyłam zamówienie w dniu 6.09. Ze względu na zły rozmiar odesłałam sukienkę. W dniu 13.09 zwrot został zarejestrowany 13.09 pod numerem R/Mod/2024/09/13/44620 a przesyłka ze zwracanym towarem dotarła 17.09. Nic się od tego czasu nie zadziało. Po mojej interwencji mailowej w dniu 21.10 otrzymałam email z informacją, że zwrot został zatwierdzony do wypłaty jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Klikukrotnie otrzymałam informację, że przelew zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni. Wysłałam 10.11 pismo z wezwaniem do zapłaty, w odpowiedzi otrzymałam propozycję wymiany na bon. Pomimo wysłania wiadomości, że nie chcę bonu tylko zwrotu pieniędzy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, pieniędzy również nie. Telefon podany na stronie nie istnieje.