2024-11-21 godz: 16:43
Od
avatar-urlG.W.
Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 3258 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Podjąłem ofertę firmy Pomocni w zakresie opieki nad osobą starszą. Kierując się informacja na stronie, na którą zostałem przekierowany, na stronę z cennikiem, ograniczając usługę poszukiwania opiekuna do okresu 2 tyg. Nie zwróciłem uwagi na dopisek petitem, że to cena za abonament autoodnawialny. W konsekwencji byłem miesięcznie obciążany kwotą należną za 2 tyg, do czasu gdy się zorientowałem - kilka miesięcy. W tym czasie nie otrzymywałem i nie sledziłem ofert, co mogłoby wzbudzić jakieś podejrzenia. W korespondencji z firmą otrzymałem jedynie aroganckie odesłanie do wielostronnych regulaminów, przez zawarte nieścisłości niezrozumiałych zapewne i dla prawników. Uwaga na tę firmę!!! To [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], co jest szczególnie obrzydliwe gdy dotyczy ludzi na prawdę potrzebujących pomocy. Zarządałem zwrotu bez powiadomienia pobranych opłat za okres braku ofert. Otrzymałem aroganckie odpowiedzi odsyłajace do labiryntu regulaminów ukrywających zasadniczy sens warunków finansowych. Wstyd i hańba, jeżeli nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To obowiązkiem, co najmniej moralnym, są moralnie uczciwe praktyki rynkowe, a nie zaledwie zgodne z prawem konsumenckim.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]